Eski Türk Dizileri

By Mavinindenizi - Aralık 25, 2020




 E ben eksik kalmayım bu mim’den dedim.

Hem çok duygusal değil mi ?

Ben küçükken mesai yapar gibi haftanın her günü bir dizi takip ederdik hatta iki dizi. O zaman akşam haberlerden sonra iki dizi gösteriliyordu ya :) Yanlış hatırlamıyorsam pazar günleri yeni bölüm olmazdı o zaman da sıkılırdık. Şimdi hala her gün dizi takip edenler vardır ama eskisi gibi çok sayıda olduğunu düşünmüyorum. 

Dizilerin süreleri o kadar uzadı ki, bütün vaktini vermek çok mantıklı gelmiyor. Hem internet dizileri falan derken istediğin saatte istediğin yerde izlemek varken neden her akşam tv başına oturalım ?

Ama tadı damağımda kalan yeri bende çok başka olan favori dizilerimin hakkını yiyemem! Onlardan kısaca bahsetmem lazım.

Asmalı Konak ! Dizi izlemeye başlama sebebim; o güzel uyum, entrika dolu hikaye ve samimiyet dolu dizi. Bence çoğunuz izlemiştir, değil mi ? Nurgül Yeşilçay güzelliği, Özcan Deniz doğallığı ile çok güzel samimi bir aile dizisiydi. 

Medcezir.. Samimi, doğal, mükemmel kadro ve güncel konusuyla dönemin özgün hikayelerindendi ve o yüzden de çok sevildi. Serenay Sarıkaya, Çağatay Ulusoy, Hazar Ergüçlü, Taner Ölmez muhteşem dörtlü ile daha güçlü bir çok isim.

Kiralık Aşk; bunu izlemediğimi düşünmediniz herhalde :) Barış ve Elçin uyumu gerçekleştirilmeye çalışılması dışında dizi de her şey çok tatlıydı. Sıradan bir konu başarılı bir kadro ile çok ses getirdi. 

Fi... İnternet dizisi ama Türk dizisi sonuçta. İnternete özel sahnelerden dolayı bi ağzı bozukluk olsa da çok güzel uyarlamaydı. Neden yazar bitirilmesini istedi anlamadım ama kitaplarını mutlaka okumak istiyorum. 

İstanbullu Gelin..! Göz bebeğim Süreyya... Kitaptan çok farklı uyarlama gerçekleşmiş olsa da o kadar tatlı bir aile oldular ki farklı uyarlama olduğu için teşekkür etmek istedik. Aile bağları, sevginin gücü naiflikle ele alınmıştı, en favorim hala bu dizi! 

Şuan televizyondan çok takip edemesemde internetten takip ettiğim dizi, Menejerimi Ara. Baya sağlam, uzun ömürlü olsun! 

Sizlerin favori Türk dizileri neler ? 

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Medcezir çok iyidi.

    YanıtlaSil
  2. menejerimi ara nın orijinalini izledimdi, dix pour cent, fransız dizisi, pek hoştu, buna da bakıyom arada, yazın bay yanlış ve çatı katı aşk izledim, şimdi halen sen çal kapımı ya devam ediyom, med ceziiiir en güzeliiii :) en güzel mesaiiiii hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen çal kapımı da güzel ona da internetten bakıyorum arada, şu Fransız orjinalini de izlemek istiyorum :)

      Sil