Okudum: İnsan Ne ile Yaşar

By Mavinindenizi - Aralık 08, 2020

 Bu nasıl güzel bir kitap nasıl güzel bir anlatımdır yahu..

İlk hikaye ile sizi kendine çeken bir anlatım. Küçük küçük hikayelerden oluşan kısa bir kitap ama şahane!


Küçük küçük hikayelerle büyük mesaj vermişler, anlayana... Aç gözlü olmayın demiş bir hikayesinde, küçümsemeyin demiş diğerinde. Ama bunları öyle bir söylemiş ki okurken sizi kalbinizden vurmuş. İlk hikayesinde bir ayakkabıcının hikayesi var, deri ayakkabı yapan inancı kuvvetli bir ailenin üzerinden yanlarına çırak olarak gelen sessiz ve evsiz bir çıraktan aldıkları anlamlı bir ders. 

Daha sonrasında azla yetinmeyen bir çiftçiden bahşediyor. Daha fazla kazanayım derken başına gelenler, yetinmenin önemi..

Çeviri güzel, anlatım sade verilen dersler öğretici.. Kısa ve öğretici niteliğinde olan bu kitap bir günde okunabilir, kitaplığınızda olması gereken bir tür. Okuyun , okutturun...

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. beni cok etkiliyen bir kitaptı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde ilk sıralarda bi kitap ! Teşekkürler 🙏🏼

      Sil