Okudum: Aşk Satar

By Mavinindenizi - Aralık 11, 2020


 Şebnem hanımdan özür dileyerek başlayım çünkü çok da içime sinen bir kitap olmadı. 

Yazarın Çevrimdışı Aşk isimli kitabını okumuştum bayılarak. Sonrasında bu kitabını da merak ettim ama onun kadar çekmedi beni içine. Şebnem Burcuoğlu aslında çok güncel çok anlaşılır dille yazıyor kitaplarını. Tam ağır kitap okumak istemiyorum ama kafam da dağılsın diyorum dediğiniz dönemlerde okumalık bir tarzı var genel olarak.

Ama bu kitap bir sonraki adımını tahmin ettirdiği için çekmedi beni. Ama konu güzel mi ? Tabiki evet. Genç kızımızın erkeklere bakışı, çapkın erkeklerimizin kızlar hakkında düşündüklerinde aslında haklı olmadığını kibarca anlatıyor. Çapkın Furkan kızı kendi yakışıklılığı ile ayarladığını düşünürken aslında kızımızın ona yaklaşmak için yaklaştığını ikisinin dilinden de sırayla bölüm bölüm okuyoruz. Okurken de Furkan’a baya gülüyoruz :) 

Genel olarak ağır romanlardan sonra gider, stresli anınızda gider ama çok çok büyük beklentiler olmasın. Kadın olarak hepimizin tahmin ettiği ilişki durumlarını tatlı bir dille sunmuş Şebnem hanım.

Kalemine sağlık ama bana biraz fazla tahmin edilebilir geldi. Ama her kitap bir hikaye, her kitap bir şey Katar mutlaka.. 

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. arada gidiyo böyle kitaplar da, bir iki saatte filan bitiyooo ama işte unutulup gidiyo demiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada böyle bi kafa dağıtmalık oluyoo sonra akılda kalmıyor çok bi şey katmıyor dağıtmak dışında evet :)

      Sil