Okudum : Olmasa da Olur

By Mavinindenizi - Aralık 06, 2020

Benden Ne Olur isimli kitabın devamı. 

Aslı Kızmaz bu kitapta da ilk kitaptaki gibi sürükleyici bir dil kullanmış. Eğlenerek okudum !  Fakat bir minik notum olsun ilk kitabın tadı çok başka gelmişti bana. Yani ikinci kitabı meraktan okudum ama ilki kadar enerjik değildi.


Yine de okumanızı öneririm ki hikaye nasıl bitiyor öğrenin diye. Sertab balımız burnunun dikine gitmeye devam ediyor bu kitapta da. Aklına esen neyse onu yapıp en yakın kız arkadaşlarına anlatıyor. İki kitabın en sevdiğim yanı en yakın kız arkadaş kısımları oldu. Ne olursa olsun yan yana olmaları herkesin istediği ama sahip olamadığı grup.

Sizlerin var mı her zaman yanınızda olan arkadaşlarınız? Benim çok arkadaşım var ama sadece arkadaşım sanırım :) 

Konudan sapmayayım, bazı kitaplarda devamını okumayın pişman olursunuz derim ama bunu okuyun. Emeğe sağlık...

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum