İzledim: Kingsman 1

By Mavinindenizi - Aralık 22, 2020






 Imdb puanı: 7.7

2014 yapım. Mark Miller ve Dave Gibbons’un çizgi romanından uyarlama.

Hızlı, akıcı, anlaşılır bir film. Çok eğlenceli ve kaliteli buldum ben. Seviyorum aksiyon/komedi filmlerini.

Konu olarak babasını küçük yaşta askeri bir görevde kaybeden Eggsy’nin gizli ajan olması için geçirdiği eğitim süreci ele alınıyor. 

Eggsy babasını küçük yaşta kaybetmiş, annesi de başka adamlarla takıldığı için sinirleri gerilen asi bir genç. İşsiz ve bunu sorun olarak görmüyor çünkü hayattan bir beklentisi yok aslına bakılırsa. Babasını kaybettiğinde aileye bir madalyon veriliyor ve üzerindeki numaradan bir seferliğine yardım istenebilme gibi bir destek sunuluyor. Anne bunu kabul etmediği için madalyon Eggsy de kalıyor. Eggsy yine başını belaya soktuğu için nezarete atıldığında yardım için madalyonda yazan numaradan yardım istediğinde yardıma babasının hayatını kurtardığı Ajan Harry gelir. 

Harry, Eggsy’nin babası gibi gizli ajan olma fırsatı sunarak eğitimler için kendisini aday olarak gösterir ve böylece grupça alınan eğitim süreci başlar. 

Eğitimde zekası ile öne çıkan Eggsy çok zorlu çekişmelere kalıp son 2 yarışmacıya kadar kalır. Sonrasında farkettiği aksaklıklarla beklemediği olayların içinde bulur kendisini. 

Olaylar hızlı ve neşeli ele alındığı için sizi içine çeken bir film. Aksiyon seviyorsanız mutlaka izlemelisiz, siz de benim gibi izlemediyseniz tabi:) 


Sağlıkla..

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Listeme ekliyorum. Konusunu da beğendim. Guzel anlatimin için teşekkürler. Bu arada blogunuzu yeni keşfettim. Takibime de aldım. Bir de sevgiler bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim güzel anne ! Sevgilerinizi aldım? Size sevgiler bıraktım, sayfanızdaki son yazınıza tebessüm ediyorum hala :)

      Sil
  2. oleey sevdim izlerim tenks yuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkincisini izleme ama biri izle bırak:) iki çok fena onu izledim beğenmedim

      Sil