İzledim: Eltilerin Savaşı

By Mavinindenizi - Aralık 14, 2020


 Şahanesin Gupse Özay...

İzninizle önce Gupse hanımı övmek istiyorum :) Zeki, güzel, komik ve çerkes daha ne olsun. Torpilli gibi değil mi sizce de bu kadar özellik bir kadında toplanmış valla bravo! 

Diğer bütün oyuncular da enerjilerini yansıtmışlar. Sosyal medyada takipte iseniz görmüşsünüzdür birbirleri ile nasıl güzel anlaştıklarını.

Türk filmi hele Türk komedi maalesef beğenmiyorum ama Eltilerin Savaşı ciddi güzel. Kendisinin de söylediği gibi çok güzel gözlem yapmış çok güzel işlemiş günümüz akrabalık ilişkilerini. İki adet birbirinden güzel elti bir o kadar da birbirinden farklı yapıda. Ah Sultan! Sen ne tatlısın :) 

‘İlk gelinim annem beni daha çok seviyor’

‘Bizim bi akraba vardı ama senin gibi değil o çok güzel.’

Eltisini ve sonradan geldiği için ön planda olmasını kıskanıp onun üzerindeki ilgili almak için ne fenalıklar ne fenalıklar :) Uzun süredir bir filme bu kadar gülmemiştim. Tam bir aile filmi, şiddetle tavsiye ediyorum lütfen izleyin eğer hala izlemediyseniz. Herkes gerçekten kendi ailesinden bir şeyler buluyor ve buna daha çok gülüyor, şahane ! 

Sultan gibi bir karakter eminim hepimizin etrafında var ve en güzeli de aslında aile olmanın ne kadar güzel ve kıymetli olduğunu anlatıyor. 

Bütün oyunların emeğine sağlık. Merve hanımın mimiklerini unutmayalım :)

Aile başkadır, ne olursa olsun yanınızda kalan ailedir ama seçilmiş ama kan bağı ile olan ;) 

Şimdiden iyi seyirler. 

  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ayy bu filmin bende çok hoş bir anısı var. Anneannem ve kuzenimle sinemada izlemiştik filmi ve anneannemin yıllar sonra ilk kez sinemaya gidişiydi. Kahkahalarımız hala daha aklımda. Ben de çok eğlenmiş, sevmiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneannenin tatlılığı peki ❤️ Çok sevindim aynı fikirde olmamızaa :)

      Sil
  2. Türk komedi ben de pek izlemiyorum çünkü çok nadiren iyi filmler yapıyoruz artık ama gupse hangi filmde dizide olsa güvenerek izlerim çok seviyorum oyunculuğunu da karakterini de bu filmi de çok iyiydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karakter ve zekası komple şahane kadın cidden :) merakla bekliyorum sıradaki aile komedisini 😂 besmele çekip masa etrafında dönmesi aklıma geldikçe kahkaha atıyorum 😂

      Sil
  3. eveey gupse biriciik, bu filmi kaç defa izledim yaaa, görümce filmini de onun yine defalarca izlediim :) çerkez olmak yaniiii nasıl bişi iyi bişi mi oluyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Çerkesim onu da araya sıkıştırmak istedim yoksa hepimiz kardeşiz gupseler çok güzel :) :)

      Sil