En Yakın Arkadaşım Kendim

By Mavinindenizi - Aralık 15, 2020

 ‘Bir yer bulalım dünyadan uzak’...

Bazen kaçıp gidesiniz gelmiyor mu ? Bazen benim de kaçıp gidesim geliyor ama düşüncelerim benimle gelecekse bir anlamı yok kaçmanın. Nerden kimden neden kaçıyoruz o zaman ? Bizi asıl yoran düşüncelerimiz yani biz kendimiz değil miyiz ? O zaman kaçacak yer yok, üzgünüm...

Bize bizden iyi gelen ne var bu hayatta ? 

Bizi üzen sadece biz kendimiziz, başkası değil. Unutmak istediklerimizi unutmayıp müdehale gücümüzün olmadığı şeylere ağlıyoruz. İnsanız, yaparız . Ama bi yerden sonrası bize de fazla aslında. Bazen bencillik gerekli, ben iyi olmazsam çevremdekiler iyi olmaz demeli. Kolay mı ? Aslında kolay. Ama bize zor gelen şey üzüldüğümüz şey elimizden alınınca boşlukta kalma korkusu. Herkes kendisine dürüst olsun ve bugün kendisini üzdüğü ne varsa elinden gelenden ne var ona karar versin. 

Dünyadan uzak tek yer kalbimiz ve aklımız.. 

Sevgiyle, sağlıkla... 

  • Share:

You Might Also Like

15 yorum

  1. Cici kız :) Keşke o düşündüklerini yapabilsek...

    YanıtlaSil
  2. O kadar haklı bulduğum bir yazı ki bu! Maalesef bencil davranmam gerektiğinde olamıyorum ve benim hayatımı çok kez etkiliyor bu da. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır demeyi öğrenemedikçe kendimizi üzeceğiz :(

      Sil
  3. Bloğunuzu takipteyim! Çok güzel yayınlarınız var. Severek okuyorum. Bende sizi bloğuma beklerim.
    https://yusufakmann.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, tabiki hemen takibe alıyorum :)

      Sil
  4. keşke yapabılsekk kaçabılsekk dusuncelerımızınden

    YanıtlaSil
  5. çok güzel söylediin çok haklısıın :)

    YanıtlaSil
  6. Ah öyle bir yer varsa hemen gidelim. Herkesten uzak. Kimsenin olmadığı. Sadece sevdiklerimizle.

    YanıtlaSil