Okudum: Gülseren Budayıcıoğlu

By Mavinindenizi - Aralık 03, 2020

 Şahane kadın..

Evet direkt şahane olduğunu belirtmek istedim. Bütün kitaplarını izler gibi okudum. O kadar ki uyarlama dizileri izleyip kafamdaki sahneleri silmek istemiyorum. Öyle naif anlatmış ki kendinden bir şeyler bularak, kendini tedavi ediyorsun. Yeri geliyor neler yaşanıyormuş diyerek bakış açını gözden geçiriyorsun.


İlk Kral Kaybederse isimli kitabını okuyup diğer bütün kitaplarını okumaya karar verdim ve kütüphanem için satın aldım. Etrafımdaki herkese öneriyorum ısrarla anlatıyorum ki herkes kendine bir dönüp bakma fırsatı yaşasın diye! Gülseren hanım konuşur gibi tane tane oldukça basitleştirmeye çalışarak terapi yapıyor sizinle. Karşısına oturup dinliyorsunuz resmen ! Destek almaya gidemeyen ama bilmesi gereken şeyler olduğunu düşünen herkes lütfen okusun diyorum.


Kırmızı odası gözümün önünde canlanıyor, hiç tanımıyorum ama bir o kadar da çok tanıyor gibi hissediyorum. Ayrıca memleketim Didim ile olan bağlantısı da beni ona bir adım yaklaştırmadı değil :) Bizlere sunduğu bu kıymetli hikayeler için ne kadar teşekkür etsek az. Böyle değerlere saygı duymayalım da ne yapalım ? Başı kitap yazsa da okusam diye düşünmeden de duramıyorum. Onun kitaplarında ayrı bir tat var. İzleyip beğenen izleyiciler bir de kitapları okusa ! Hayranlıkları daha da artar eminim..



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum