İzledim: Platform

By Mavinindenizi - Aralık 08, 2020

 Hala izlemeyen kaldı mı bilmiyorum ama kendi fikirlerimi belirtmek istedim.

Çok önerdikleri için izledim ama hüsran... Nedendir bilmiyorum ama ben beğenemedim. Verilmek istenen mesaj çok güzel ama izlenen yol biraz uzatmalı geldi bana.

Sınıf farklılıkları, üst kesimin alt kesimin yaşadıklarını nasıl anlatılır diye düşünüp ele almışlar. Sırf o yere girebilmek için form doldurtmaları ve içeri aldıklarında kademe kademe aç bırakmaları... Evet, empati önemli ama bunu anlatmanın yolu bu mu olmalıydı kararsızım. 

İşe alımda çalışan kişinin platforma girmesi orda olayı anlayıp üzülmesi ve ölmesi! Yahu dışarı çıkamadı ki sistemi değiştirsin! Çocuğuyla, evcil hayvanıyla platforma gelenler.. 

En son çocuğu yukarı gönderip ‘Ne haldeyiz bakın görün’ mesajı.. Ciddi ciddi beğenmedim ama emeğe sağlık tabiki. Yine de izlenmesi gerekir ki fikir dünyamıza bir şey katsın.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum