Denedim: Garnier Temizleme

By Mavinindenizi - Aralık 14, 2020


 Çok makyaj yapan biri olmamakla beraber cilt temizliğine çok dikkat ederim hepiniz gibi. 

Çok söylüyorlar her yerde, cildimiz gece uyurken bile bakterilerden dolayı kirleniyor daha doğrusu bakteri topluyor. Mesela vücudumuzun en çok kirlenen kısmının saçlarımız olduğunu öğrendiğimde çok şaşırmıştım. Sonra neden şaşırdığıma şaşırdım orası ayrı :) 

Evet konudan dağılmadan direkt çok beğendiğim bir ürün için fikirlerimi paylaşmak istedim ki ola ki merak edip araştıran olursa fikir olsun. Benim cildim karma; ne çok yağlı ne çok kuru. Normalde ayda bir çıkan sivilceler bu ara biraz sık aralıklarla çıkmaya başladı gerek pandemiden dolayı kullandığımız maskeler gerek stres buna neden oluyor diye düşünüyorum. 

En sevdiğim temizleyici ürün ise garnier temizleme; ister peeling şeklinde ister direkt bekletmeden temizleme şeklinde kullanılabilen 

Ben genelde ıslak cilde sürüp 5-6 dakika bekletip yıkayarak kullanıyorum ve inanın tertemiz yapıyor cildi. Sonrasında mutlaka nemlendirici kullanmamız lazım ki gözenekler kendini toplasın diye. 

*Bir de püf nokta, bilmeyenler için, kurulamada kağıt havlu veya tek kullanımlık havlu kullanmaya çalışın ve kurularken hafif hafif dokunuşlarla işlemi tamamlayın ki cilde zarar vermemiş olalım. :) 

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum