2021 Dilek Listesi

By Mavinindenizi - Aralık 31, 2020

 


Sabah sabah dileklerimle uyandım kesin en saçma olanı düşünürken dilek kapım açık olacak ve bütün yıl neden onu diledim diye sızlanacağım!

Herkesin de istediği gibi en başta sağlık! Mutluluk, huzur, kahkaha istiyorum ben de sevdiklerimle tabiki! Bunların yanında minik minik isteklerim de var. Mesela kıvırcık saç! Her yılın son günü saçlarımı kıvırcık yaparım ki belki yeni yılda kıvırcık saçlı olurum diye, olmaz mı? Bu da benim totemim. 

Yeni yılda aşırı  iyi araba  sürmek istiyorum! Şöför Nebahat kim ki ?!  

Böyle böyle liste uzamadan sizlerin yeni yıl dileklerini sorayım, neler ? Ne istersiniz 2021’den? 

Arkadaşım uyandığına 20 kilo vermek istiyor mesela. Güzel dilek! Mantıklı bende bi 4 kg vermeyi dilek olarak ekledim listeme.

Yeni yıldan değil de kendimizden istiyoruz değil mi? Kendimiz yapacağız istediklerimizi ama en azından ondan istiyor gibi yapınca daha bi kolay geliyor kulağa. Psikolojik olarak da yük hissetmiyoruz omuzlarımızda ama hepsini yapacak olan yine direkt kendimiziz, bunu biliyoruz.

Benim öyle ağaç süsleme alışkanlığım yok ama uygun fiyatlı olsaydı neden süslemeyeyim :) Ben de led ışık alıp perdeye taktım bence yeterli. 

Yeni yıl sağlık getirsin! Maskeleri alsın, sarılmalar başlasın. Huzur getirsin, bol kahkaha çok başarı getirsin! Eli boş gelmesin insanlara vicdan getirsin. Samimi niyet, hoş sohbet getirsin. Güven getirsin, herkese eşit davransın! 

Yeni yıl cinayetleri kabul etmesin, her bir canlıya duyulan sevgiyi getirsin! Kadınlarımıza rahat yürüyeceği sokaklar , can yakmayan beden yakmayan insanlar getirsin! Can yakanların canını yakma fırsatı getirsin! 

2021 e çok sorumluluk yükledik, bizlerde üzerimize düşeni yapalım bu yıl. Hayvanları sevip haklarını koruyalım. İnsanlara insan gibi davranalım. Koruyup kollayalım! 

Hoş gel 2021! Zor bir şey biliyorum ama hoş gel be! 

Sağlıkla... 


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. tamam hoş gelsin beee dileklerini de çok şekerlik anlatmışsııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür ederim Oh be kesin hoş gelsin :)

      Sil