İzledim: Prestij

By Mavinindenizi - Aralık 13, 2020

 2006 yapım olmasına rağmen yeni izledim ve benim gibi hala izlemeyen bir kitle var ise diye düşüncelerimi paylaşmak istedim.

Baştan belirteyim Hugh Jackman başkadır, yazacaklarım bunun önüne geçmesin :)



Film genel anlamda güzel,anlamlı ön kabul olarak bunu alabilirsiniz. Fakat herkesin tarzı farklı olduğu için şöyle söyleyeyim benim film zevkime göre biraz ağır geldi. Yavaş akıyor ve sürekli bir kandırma içerisinde iki yakın arkadaş.Kandır kandır nereye kadar ?!

Evet sihirbaz olmaya çok hevesli iki yakın ve hırslı arkadaş var. Bir tanesi evli ve onun eşi de yardımcı sihirbaz :) Bir gösteri esnasında Hugh yani Robert eşini kaybediyor, bundan sonra işin rengi değişiyor çünkü bu ölüm arkadaşının yanlış attığı düğümden mi oldu yoksa öyle olmadı mı belli değil. Robert sordukça arkadaşı bilmediğini söylüyor o anın paniği ile eline attığı düğümü unutuyor. Robert deliye dönerek araştırmalara giriyor. Bundan sonrası ikisinin de hırsları ile kendilerini kanıtlama, birbirlerinden daha iyi olma çabası...



Normalde de aşırı hırsı sevmediğim ve onaylamadığım için olsa gerek biraz bunaldım bu noktada. Ve birbirlerine sürekli oynadıkları oyunların çok yavaş ilerlemesi açıkcası beklentimi karşılamadı. Ama işleyiş, konu ve verilmek istenen mesaj olarak bakarsak kaliteli bir film tabiki.

İzlenmeli mi ? Kesinlikle izlenmeli. Alınacak dersler var; hiçbr şey göründüğü gibi değildir, gibi.

  • Share:

You Might Also Like

14 yorum

  1. İlk defa görüyorum bu filmi. Öneri için teşekkürler. <3

    YanıtlaSil
  2. arşive aldım mesela ben izlemedim :)

    YanıtlaSil
  3. Hakkaten hiçbir şey göründüğü gibi değildir.listemize alalım bu filmi de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alın alın, kaliteli film zor bulunuyor artık :)

      Sil
  4. İzlemedim ve listeye aldım.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. hıhım güzel tabiii, müziki de güzeldi ama de miiii :)

    YanıtlaSil
  6. Evet biraz ağır ama fena bir film. Tesla'nın dahil edilmesi vs baya ilginçti.

    YanıtlaSil