12 Aralık Mağazacılar Günü

By Mavinindenizi - Aralık 12, 2020


 Mağazacılar günü olmadığını düşünmeniz beni üzer :) 

Herkesin bir günü olduğu gibi mağazacıların da var. Kutlamayalım mı ? Kutlu olmasın mı ? 

Hele hele şu dönemde söylemek istediğim birkaç şey var mağazacılık ve mağazacılar hakkında. Her meslek grubunun kendisine ait zorlukları var. İnsanla uğraşılan, insanın olduğu her şey olduğu gibi mağazacılık da zor bu noktada. Bizler tüketici konumuna geçtiğimizde kendimizi kaybederek kendi iş hayatımızda yaşadıklarımızı unutarak sıfır hatalı hizmet bekliyoruz. Kaliteli hizmet beklemek ile hatasız hizmet beklemek birbirinden çok farklı şeyler. İnsanız hatalarımız olur, eksiklerimiz olur, olmaz diye bir şey asla yok ama kabul; en az hata ile çalışmak ve profesyonel olmak zorundayız. Fakat bu bir anda olabilen bir şey ne yazıkki değil. Sorunlarımızı kapı dışında bırakmayı öğrenmek de zaman isteyen bir yetenek.

Gülümsemek özellikle hizmet sektörünün başlıca yapı taşı!

Gün oluyor çok ciddi problemlerini geride bırakarak gülümsemeye çalışıyor insanlar, gün oluyor sağlık sorunlarını ayakta geçirmek zorunda kalıyorlar bunun yanı sıra psikolojik olarak yoruldukları dönemler oluyor ve bütün ruh hallerine rağmen yaptıkları işi gülerek yapmaya çalışıyorlar. Sonra en ufak hatada tüketicinin sinirlenmesine haklısınız efendim diyerek devam etmek zorunda kalıyorlar.

Özellikle şu pandemi döneminde çoğu meslek evden çalışırken ve birçoğu karantinada geçirirken mağazacılar mağazalarında hizmet vermeye devam etmeye çalışıyorlar. E alkışı ve anlayışı onlar haketmiyor mu dersiniz ? 

Ellerinden gelen özveri ile çalışan mağaza çalışanlarının mağazacılık gününü en içten dileklerimle kutluyorum ! İyiki varsınız... iyiki varız!

Sağlıkla...



  • Share:

You Might Also Like

16 yorum

  1. evet özellikle şu dönemde çok zorlaştı işleri. kolaylık diliyorum ve mağazıcılar gününüz kutlu olsun =)
    bu arada beni nasıl takip edeceğinizi size anlattım yorum yapmıştınız ya bana onu yanıtladım :)
    ama buraya da yazıyım: web sürümüne geçin eğer mobildeyseniz en aşağıya inip web sürümüne geç e tıklayın sağ tarafta farklı insanlar diye bir kısım var oradan izle ye tıklayın veya blogger da okuma listesine tıklayıp, takip ettiğim bloglar kısmını düzenleye basın ve sağdaki ekle tuşuna basıp sayfamın url sini kopyalayıp oraya yapıştırın her iki şekilde de takip edebilirsiniz :)

    Sil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceliklee çok teşekkür ederim :) Bugün bilgisayardan baktığımda buldum ve takibe aldımm :)

      Sil
  2. Bilmiyordum ama şu an öğrenmiş oldum. Çoğu mağaza kepenk kapatmış, gözümle gördüm ve çok üzüldüm. Ne yaparlar? Nasıl geçinirler? Çok zor....umarım şu salgın bir an önce biter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük esnaf çalışanları çok zor durumda zaten. Allah herkesin yardımcısı olsun çok zor bir dönemden geçiyoruz hep birlikte.. Amin inşallah bir an önce sağlıklı günler gelir..

      Sil

  3. Kutlu mutlu olsun:) kolaylıklar dilerim:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Mağazacılar günü kutlu olsun. Yazınız vesilesi ile öğrenmiş oldum. Sevgiler...

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim mutlu ettin :)

      Sil
  4. Öncelikle gününüz kutlu olsun:) Mağazacılık zor iştir bilirim, çünkü asla ve asla tahammülsüz olamazsınız. Çünkü! Bir söz vardır, duydunuz mu, bilir misiniz, bilmiyorum. Çok yıllar önce duyduğumdan beri önemli bulmuşumdur; hem iş anındaki sabrın önemine vurgudur, üzerinde düşününce de anlamı ticari gelişim ve sürdürülebilirlik adına, -sanırım- çok önemlidir: "İlk malı müşteri alır, sonrakileri mağaza satar." Ya da sonrakiler olmaz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sözü ilk defa duydum ama çok hoşuma gitti o kadar anlamlı ki! İnsanın olduğu her yerde sabır gerekiyorki biz insanlar tüketirken kendimizi de tükettiğimiz için. Yorum için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. valla a101 bim lc waikiki filan çalışma şartları çok fena yaaa, covid için teste bile izinvermiyolar, rapor alan bi dsha işe dönmesin diyolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl ya gerçek mi bu ? O kadar da değil hastalanmak onların mı suçu, hale bak :(

      Sil
    2. evet gerçek. iyi maaş alıyolar, üç dört bin filan ama hep fazla mesai var, fazla çalıştırıyorlar, evet pandemi izni bile yok, hasta olan rapor alan bir daha dönmesin diyorlar, nasıl olsa işe ihtiyacı olan çook :)

      Sil
    3. Ortalık ne kadar kötü, insanlar ne şartlarsa ne psikolojilerle çalışıyor... çok üzücü :( sanki hasta olmak insana bağlı bir şeymiş gibi !

      Sil