İzledim: Starwars

By Mavinindenizi - Aralık 18, 2020



 Hala izlemeyen kalmış mıdır ?

Şahsen ben de geçen sene izlediğim için kaçırmış olan varsa diye yazmak istedim çünkü benim en en sevdiğim film olur kendisi! Kurgusu, oyuncuları, anlatımı şahane!

Starwars efsanesi 1977 de başlamış olup üçleme şeklinde belirli aralıklarla yayımlandı. Ana hikaye tamamen işlenmiş olup genişletilmiş galaksi olarak yan karakter filmleri çıkıyor. Galakside yaşananlar kurgusal olarak ele alınmıştır. Jedi lar, kurgulanmış robotlar arasındaki güç savaşlarıdır esasen. 

‘May the force be with You’

İçlerindeki gücü yönlendirmelerine göre yapılan iyi kötü ayrımı var. İyilerin galakside huzur sağlamaya çalışması ve içlerindeki gücü keşfedip kullanma yeteneklerini ele almıştır.

Temel altı filmde Güç'ü iyilik için kullanan Jedi’ler ile galaksiyi ele geçirmek amacıyla karanlık tarafa geçmiş Sithlerin mücadelesi kurgusal yollarla ele almış olup gelişen teknolojiye o kadar güzel ayak uydurdular ki ilk üçlemeden sonra bunu açık bir şekilde farkediyorsunuz. 

İzlerken sizi başka bir evrene götürdüğüne yemin edebilirim ama ispatlayamam :) Bana farklı bir bakış açısı kazandırdı diyebilirim. Aslında içimizdeki enerjiyi bizim yönlendirmemizle yol aldığımız ortada. Açıkçası yan hikayeleri de merakla bekliyorum çünkü her karakter bambaşka bir dünya. 

Hala izlemeyen varsa ve fantastik filmleri seviyorsanız lütfen izleyin!

Sağlıkla..


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Lütfen izleeee ben onun üzerine kaç film izledim ama en birinci Starwars. İlk üçlemeden sonraki çekimler daha kaliteli olduğu için daha akıcı.sonradan daha çok seveceğine eminim eğer fantastik tür seviyorsan :)

    YanıtlaSil