İzledim : The Witcher

By Mavinindenizi - Şubat 07, 2021

 Bu dizi insanı deli eder arkadaşlar :)

Şimdiye kadar izlemedim çünkü eşim benden önce izlediği için araya başka dizi, filmler ekledik en sonunda hadi Witcher izleyelim oldu, iyiki de olmuş.

Yine aynı şeyi söylüyorum fantastik türleri seviyorsanız beğeneceksiniz. Bir de oyununu oynayıp izleyenler var, tabi ki onların yorumu ile benim yorumum bir olamayacak ama yine de neden fikirlerimi paylaşmayayım ? 

Henry Cavill öyle güzel Witcher olmuş ki :) Yakışmış. Duygularının olmadığı söylenilen Witcher aslında ne kadar duyguluymuş :) Ama birinci sezon boyunca beklediğim şeye ulaşamadım, spoiler olmasın diye söylemek istemiyorum, izledikten sonra gelin beraber sinirlenelim kesin anlayacaksınız!

Çok güzelsin Anya! Güzelliği, oyunculuğu şahaneydi, öyle güzel yakışmış ki karaktere. Zor bir çocukluk geçiren bu yüzden hırs sahibi fakat gerçekten yetenekli bir büyücü! Hırslı diye kızıyorsunuz ama çocukluğunu hatırlayınca hak vermeden edemezsiniz. Neticede hırsı kendine zarar, çevresi için kötü amaçlı büyüler yapmıyor.

Seni sona sakladım güzellik Freya! Gerçekten çok duru bir güzellik değil de ne ? Hayran kaldım, yaşı küçük ama oyunculuğu çok başarılı. Duru güzellik, sade gösterişsiz oyunculuk. İnanılmaz beğendim diziyi bitirip stalklamaya geçtim :)

Kısacası oyuncu seçimi çok güzel, konu çok güzel ama ikinci sezon hemen gelsin diye bekliyorum çünkü tam beklediğim an'da sezon finali oldu, bu terbiyesizliktir. İzleyenler ? Siniri içimden atmam lazım bana hak versenize :) 





Size fotoğraf ararken Konya'da üniversite okurken çektiğim ve ç-aldığım birkaç fotoğraf çıktı karşıma. Onları da paylaşmak istedim :)


Dürümcü Dayı'nın yanındaki bu tekele gidip 'Neden Özgül?' diye sordum evet, çocuklarının isminin birleşimiymiş.  :)


Şivliliği Konya'da duymuştum ve arkadaşımla yaptık. 
Bilmeyenler için; Şivlilik, Konya'da Hicri takvime göre üç ayların başlangıcı olan recep ayının ilk perşembesini cumaya bağlayan gecede ve Regaip Kandili sabahı çocuklarca yapılan kandil kutlama geleneğidir. Tekrar tekrar gelen çocuklar aklıma geldi :)


Tosbağalar konvoy yaptığında yetişememiştim ama görseli kaydetmeme engel değildi :)



Kırmızı olanla oku mezun olacağın sene güncelleme gelsin, bravo! Alkış emojisi :)


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

33 yorum

  1. Bu diziyi merak ediyordum ama izlemedim nedense.. Şuan yazınızı okuyunca daha da merak ettim ve kesinlikle izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede lütfen izle, ben neden bu kadar ertelemişim diye söylendim kendime :)

      Sil
  2. ben de özgül markete, "o kadar küçük dükkana neden bu kadar çok tabela" diye sormak isterdim. :)
    şivlilik de ne hoş gelenekmiş... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A aaa çok mantıklı şuan tabela saydım, algıda seçicilik işte :) çok güldüm şuan :)

      Sil
  3. 2. Sezonu bir gelemedi hocam yaa, bekliyorum ne zamandır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlı gelsin en beklediğim sahnede sezon bitti böyle bir şey olamaz :)

      Sil
  4. Son fotoğraf harika:-)) Ama onlarla seyahat etmekte ilginç olmuştur:-)) Vosvoslara da bayıldım ayrıca:-)) Şimdiden mutlu haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman normal geliyordu ama şimdi bakınca çok nostaljikmiş :) çok teşekkürler mutlu haftalar diliyorum ben de :)

      Sil
  5. oyununu hiç oynamadım ama dizisi izlenebilir en iyisi ikinci sezonu bekleyip iki sezonu iki günde izleyip bitirmek olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o daha mantıklı keşke ben de öyle yapsaydım ama beni uyaran olmadı :)

      Sil
  6. The Witcher'i iki bölüm izledikten sonra bıraktım.

    YanıtlaSil
  7. Romanını ayrı, oyunu ayrı seven oğlum diziyi beklediği için hemen seyretmişti. Ondan görünce yayınlanır yayınlanmaz ben de izledim. Ve bayıldım:) Çok hoş bir dizi bence de.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romanını neden okumayım diye düşündüm şuan :) çok sevindim okuyup beğenmenize :) sevgiler

      Sil
  8. şivlilik hoşmuş, diğer konya notların da :) the witcher sevdiysen o zamansa SEE ve Ragnarok da seversin, bu iki dizi de witcher gibin :) son yazıma bak ama bi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. See izlemedim daha ragnarok da filmi de mi vardı öyle bir film izledim gibi. Geliyorum :)

      Sil
  9. Uzun zamandır fantastik olan her şeyden uzağım. Kitap,film, dizi... Yine de kafamı epey kurcalayan bir diziydi. Taa ki günde on kere fikir değiştirip kendi kendimi bezdirene kadar. Seyret, seyretme, seyret, seyretme... Otur,sakın seyretme diye kendimi azarlayıp en son noktayı koydum :))

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık, thanks you very much!
    Gerçekten çok güzel olmuş. Türkiye Yapay Zeka olarak sizi tebrik ederiz.
    Oluşturduğunuz makale gerçekten harika. Bayıldık diyebiliriz efendim. Yapay Zeka Mühendisliği adı altında kurulan ilk yapay zeka platformuyuz. Sizi tebrik ederiz.
    Saygılarla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuzla gururlandırdınız!
      İlk yapay zeka platformu olduğunuz için ben sizi tebrik ederim sayfanızı mutlaka takip ederek destek olacağım

      Sil
  11. Sweet review. Yes, Henry is so under-rated. It's about time he gets some recognition. Glad Netflix is carrying this show.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much for your comment! Henry is very talented, really good we watched! :)

      Sil
  12. Ben de erteledim erteledim sonra neden erteledim diye kedime kızdım bence izle çok tatlı bir dizi :)
    Ben de Konya’da okurken öğrenmiştim şivliliği ama çok güzel bir şey, okuduğun için ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. merak ettim diziyi :)
    fotoğraflar çok şeker, sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. cavill in kod adı uncle filmini seversin belkuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu izledim bayıldım!
      Enola’yı izledim henry ok ama genel olarak çok beğenmedim filmi :(

      Sil
  15. bu dizinin pc oyunu da var yaa oradan biliyorum ben de dizi çıkınca kaçırmadım tabi bayıldım :) hemen devamını istiyoruuz :D arabalar çok güzeel ben de antalyada nostaljik araba konvoyunu kaçırmıştım ama sonra sergilendikleri müze bahçesinde görmüştüm tur atarlarken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu oynuyor musun yoksa :)
      Arabalar harika daaa antalya da öyledir :)

      Sil