İzledim : Parasite

By Mavinindenizi - Aralık 07, 2020


Film konusunda seçici olduğumuz için imdb ile seçiyorum son zamanlarda. O kadar tükettik ki seçmek de zor oluyor. Disney plus bize gelene kadar böyle devam sanırım. Güzel filmler de tükendi artık. 

En son yüksek imdb Li Parasite gözüme ilişti; yorumlar güzel, puan güzel, konu değişik diye izlemeye karar verdik. Fakir, bodrum katta yaşayan iki çocuklu bir ailenin para kazanmak için gelebildiği noktalar. Üniversite kazanmadan mezun belgesi ile özel ders vermeye başlayan çocuğun kız kardeşini de o eve başlatması derken kızın babasını şöför olarak aldırması ve babanın da eşini hizmetli olarak aldırması. Bunların hepsi çeşitli planlar çeşitli kurgularla oluyor tabiki! 

Derken olay içinde olay çıkıyor evin bilinmedik sığınağını mı söyleyim eski hizmetlinin de ortaya çıkan yalanını mı seçemedim!

Güzel mi ? Güzel.. Sürükleyici fakat asıl anlatmak istediği sınıf ayrımını tam anlatamadığını ne neticelendiremediğini düşündüm ben. Ben de bıraktığı his biraz yarım kaldı. Soru işaretlerim ve böyle olması saçma oldu düşüncelerimle bitirdim filmi. 

Böyle diyorum ama 2 saat nasıl geçti anlamadım. zekice planlar, zengin ve fakir hayat farklılıkları , önem verdikleri şeyler ve hayattan zevk alma biçimleri çok güzel ele alınmış. Gülerken kızıyor kızarken geriliyor o arada tebessüm ediyorsunuz :)

İzlenmesi gerekenler listenize ekleyin derim..

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. İlk defa duyuyorum. Listeye eklenmeli...

    YanıtlaSil
  2. İzlemedim ama merak ettim. Ben de Netflix'te bir diziyi çok beğendim. İsmi: Virgin River. Güzel bir yerde geçiyor, göller, nehirler, ormanlar...romantik, genel izleyici kitlesine uygun. :)

    YanıtlaSil