Yere Düşen Yapraklar

By Mavinindenizi - Aralık 10, 2020


 Kıymet mi bilmiyoruz, farkında mı değiliz sahip olduklarımızın ?

Mesela maske takmaya başlamadan önce maskesizliğin kıymetini kaç kişi biliyordu ? Hastanede çalışanlar ve hasta olanlar hariç. Şimdi maske takmaktan dem vuruyorken kaç kişi sağlıklı olduğu için ve kendisini tedbirlerle koruyabildiği için şükrediyor. Bazı iç huzurlar bakış açımızla alakalı. Eğer hala iyiyseniz ve yerdeki yapraklara basarak yürüyebiliyorsanız şükredecek çok şeyiniz var demektir.

Polyannacılık oynamıyorum hayır, aşırı memnuniyetsiz insanlara kızıyorum. En ufak sorun bile denmeyecek konuları kocaman yapıp enerji alanlara kızıyorum. Neler var üzülecek derken incir çekirdeği geliyor aklıma. 

Covid-19... Çok canlar yaktı, yakmaya da devam ediyor. Peki hijyene dikkat eden, tedbirlere uyan kaç kişi var? Bence parmakla sayılacak kadardır ki hala günden güne artan vaka sayıları ortada. 

Peki kaç kişi kendisine dikkat ederek sevdikleri ile devam ettiği için şükrediyor. Söylenmekten şükretmeye vakti kalanlar herhalde.

Yere düşen her yaprak ayrı bir hikaye, ayrı bir haberci̇. Bazen baharın gelişi bazen baharın gidişi... Bana yerdeki yapraklar hep buruk geliyor fakat bir o kadar da emektar.. Yerdeki duruşu ile bile insanı rahatlatan görüntülere vesile olmaları da bir mucize değil de ne?

Ah sağlık... Hayatta en önemli şey! Herkese sağlık dilerim...

  • Share:

You Might Also Like

16 yorum

  1. melabaağ blogun son yazımdaaa heyoooo :)

    YanıtlaSil
  2. bloguna izleyiciler gadgetı koysanaaa, üye olmak isteyenler olabileer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledimmm, var sanıyordum ben de diyorum neden kimse beni takip etmiyor :)

      Sil
  3. Ne kadar az şükrediyoruz. Bazı şeyler kaybedildikten sonra kıymet biliyor sağlık,özgürlük gibi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın çok... hele sağlık ! Bir saniye sonrasının garantisi yokken ne kalpler kırılıyor..

      Sil
  4. bayıldım yazına ben de sizin gibi düşünüyorum açıkçası...kucak dolusu sevgiler..siz de sağlıkla kalın lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim kalbine sağlık.. sağlıkla :)

      Sil

  5. Aşırı memnuniyetsiz insanları bende sevmem ruh emici onlar:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durduk yere canını sıkan tipler, onlar yüzünden depresyona girer insan 😂 teşekkürler ☺️

      Sil
  6. Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi!

    Her hâlimize şükretmeliyiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kıymetli şey şükür.. 🙏🏼 Teşekkürler

      Sil
  7. https://muhammetaliyenisehir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ettim sizden de takip beklerim :)

      Sil
    2. bloglardan seçmeler de yazdığım berra nın kardeşiymiiş. sanırım yaşı çok küçüüük hihihi :)

      Sil
    3. Yaaaa, Bakyım sayfasına da yeni açmış heralde diye düşündüm :):)

      Sil