Okudum: Seni İçimden Terk Ediyorum

By Mavinindenizi - Ocak 08, 2021




 Kahraman Tazeoğlu yazıp bitirsem yeterli olur bence!

İki imza gününe katıldım bir seslendirme programına şahane bir insan. Kendi şiirlerini onun sesinden dinlemek öyle güzel bir keyif ki anlatamam. Kendisi de bir o kadar samimi, güzel insan..

Şiir yazan insanı da övmek saçma değil mi ? Övmek değil de tamamen kendi hislerimi paylaşmak istedim çünkü onun başarısı zaten ortada aslında. Hissettiklerini kalemin ucuna dökmek herkesin harcı değil hele böyle güzelini başarmak! Gün içersinde bir çok duygu bizi ele geçiriyor. Öfke, nefret, aşk, sevgi, neşe, korku, karamsarlık.. Bunu şiirle anlatıyor olmak bir ayrıcalık. Kimimiz kelimelere döküp yanımızdakine cümle kuramaz içimizde yaşarken kimimiz de şiirle, romanla anlatıyoruz işte. 

Yazı yazmanın sihrini ortaya koyan nadir insanlardan Kahraman Bey. Bu kitabını duygularım çok yoğun olduğunda alır seçer kendime bir iki şiir armağan ederim. Öyle anlamlı öyle güzel şiirler var ki içinde, Ah be ! 

‘Yitik

Ne zaman içimden sana ait bir şeyleri söksem 

Kendimi parçalıyormuş gibi oluyorum.’

İçimizdeki en yoğun duyguları bizim sesimiz gibi yansıtması o kadar kıymetli ki!

Eğer şiir seviyorsanız bu kitap kitaplığınızda olmalı. 

Sağlıkla...


  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Çok güzele benziyor. Not aldım, teşekkürler. Ayrıca bilim kurgu aksiyon türündeki kitabım 8 Dakika çıktı. Bakmak istersen blog sayfamda var. Tanıştığıma çok memnun oldum! 🤩🤩🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa süper ! Bakmak istemem mi isterim bugün bakacağım, teşekkür ederim şimdiden emeğine sağlık! Ben de çok memnun oldum :)

      Sil
  2. listeme not aldım "Seni içimden terk ediyorum"

    YanıtlaSil
  3. Kahraman tazeoğlunun kitaplarını hep severek okumuşumdur bunu okumamıştım. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da çok güzel... teşekkür ederim :) kahraman tazeoğlu sevenleri seviyorum :)

      Sil
  4. En güzel kısmı bu değil mi ? Herkes kendisine göre kendi duygularına göre anlıyor bazı cümleleri :) ben de sevgisinin derinliğinden vazgeçmek için seni içimden kalbimden terk ediyorum demek istediğini anlamıştım , şimdi başka manalar getirdiniz aklıma :)

    YanıtlaSil
  5. hımss saool aklımda olsun pikuuu :)

    YanıtlaSil
  6. Şiir pek ilgi alanıma girmez ama kitabın ismi ilginçmiş:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil