Oldu mu Böyle 2021 ?

By Mavinindenizi - Ocak 02, 2021

 Böyle anlaşmamıştık ! 

Daha ilk günden mutasyon haberleri mi verilir? Hoş mu böyle ? Sağlık dedik mutluluk dedik huzur dedik ilk sıradan anlaşmayı bozdun. 

Maskeler çıksın dedikçe artıyor maskeli günler. Aman aşı bulunsun artık rahat nefes alalım diyoruz hoppp virüs mutasyon geçirip ülkemizde de tespit ediliyor. Artık psikolojimiz ne kadarını kaldıracak bilmiyorum.

Sosyal mesele tamam.

Maske tamam. 

Dezenfekte  tamam.

Misafirlik devam ?

Ben misafirliğe gitmeyim bana da gelmeyin sonuçta dışarı çıkıyoruz geliyoruz dedim diye akraba linçi yemiş insanım. Vay efendim eve onları istemiyormuşum. Tamam ama neden istemiyorum ? Sevdiğimden! Yoksa gel sarılalım taşıyıcıysam karışmam.

Çevremizdekilere dikkat edelim dedikçe konuyu başka yerlere çekiyor olmaları artık bıktırdı. Eski günlere döndük de benim mi haberim yok ? Hala semptom taşımadığı için kendisini sağlıklı ilan eden insanlar çevremizde dolaşıyor. Bakıyım sen iyi gözüküyorsun ay çok özledim bi sarılayım ? Neden ?

Evimizde ailemiz, sevdiklerimiz varken kendimizi düşünmüyorsak bile onlara karşı olan sorumluluğumuzu unutmasak ne güzel olur ne güzel!

Dikkat etmeyelim etmeyelim sonra maskeler çıksın isteyelim, zor ! Ben de doktor sitemi yapıyorum sabah sabah ama bu mutasyon çok can sıktı.

2021 ülkece sağlık istedik senden, lütfen baştan topla kendini!


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

10 yorum

  1. sağlıklı ol canımı sıkma 2021 diyosun yani ahahah :):) umarım iyi bir yıl olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ya bunaldık bezdik :) galiba umudum yok ama inşallah iyi bir yıl olur , kahkahalı olsa bari :)

      Sil
  2. valla yaaa eveyt kendine geeeel 2021 bi adam ol beee :)

    YanıtlaSil
  3. Hala var mı cevrede, su gelip gitme olaylarına alınanlar? Pardon? Ben gecen gün çocuğumu sevmeye çalışan bir komşuya, abla lütfen sosyal mesafe demek zorunda kaldım. Ah bir anlasalar artik, gerçekten ben de cok sıkıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten var :( ben hastalık bitsin hepiniz gelin dememe rağmen misafir kabul etmeyen insan oldum ki hala Özgül misafir almıyor dediklerini duyuyorum. Olsun desinler hiç bi şey sağlıktan önemli değil. Ayrıca çocuğun ne kadar hassas olduğunu bilmeden onlar gelip böyle bir riske hem kendilerini hem çocuğu atıyorlarsa uyarmak en hayırlı olanı. Varsın alınsınlar, sağlık işin ucunda. Ama ben de çok sıkıldım bu sığ düşüncelerden..

      Sil
  4. küssek mi ki bu yıla belki gönül almaya çalışır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence işine gelir gibi ama neden denemeyelim :)

      Sil
  5. Misafirlik yasak. Nokta!
    Hepsi gelip geçecek, içimizi serin tutalım. Maske-mesafe-hijyene devam edeceğiz. Başka çare yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleee gün gelecek iyiki gelmemişsiniz diyecekler :)

      Sil