İnternetten Telefon Kazanmayan Kaldı mı ?

By Mavinindenizi - Ocak 09, 2021



 Hala internetten telefon kazanmadınız mı ? O zaman bu yazıya gelin :) 

Ben de hiç kazanamadım ama kazanmadım diyerek soru sorup bilene telefon veriyoruz diyen kanallara ayıp edemem! Seneler önce televizyonda bir yarışma sorusuna cevap vermek için telefonla bağlanmış babam, kazandınız dediklerinde o kadar sevinmiş ki ne yaptığını sorduğumda yarışma kazandığını kahkahalarla anlatmıştı. İkna edemedim yalan olduğuna, program bitince aradığı numarayı kendimden arayıp rast gele bir cevap verdim ve kazandınız dediklerini dinlettim de anca inandı yalan program olduğuna. Bir de hevesini kırdığım için bana kızdı :) yetişmesem ev adresini verecekmiş, kıymetlim...

O sıralar bir de kargodan hıyar gelme olayları çok meşhurdu, gülmedik ama başımıza gelmesine çok az kalmıştı. Ne kadar bilirsen bil o an hipnoz oluyorsun be inanmak istediğin için kandırılıyorsun galiba. Yani yok yaaa bu kadar da olmaz buna mı inanılır dediğimiz şeye inanırken buluyoruz kendimizi :) 

Tırnakçı diye bir kavram var duyan var mı bilmiyorum, meslek dalı gibi düşünün. İnsanımız kolay yoldan para kazanma yolunu bulmuş, para bozduracağım diyerek insanların emeklerini hiçe sayıyor ve hırsızlık yapıyor. O an çalışan işini yapmaya çalışırken ufacık dikkat bozukluğuyla maaşının bir kısmına el koyduklarını anlamıyor bile. Yorulmadan nasıl para kazanılır? Çalarak. İçinde vicdan olmayan insanlardan bahsediyorum , olması gerekenden değil! 

Beş sene önce Ankara’ya taşındığımızın ikinci gününde dört sene baktığım köpeğimi çaldılar. Uzun uzun anlatacağım başka zaman. Köpeğimi ağlayarak ararken evimizin üyesini neden çaldıklarını sorguluyordum. Bir tanesi çıktı dedi ki ‘ablacım kapıdan araba çalıyorlar köpek ne ki?’ Arabayla köpeği kıyaslayan vicdanına, aklına sövmeyim mi ? 

Neyse sinirlendim! Gülerek başladım ama sinirle bitiyorum yazımı! Emeklerinize sahip çıkın, vicdansızlık moda arkadaşlar.

Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

21 yorum

  1. hahahaha keşke bende kazanabilsem :P

    YanıtlaSil
  2. Bende kazanmadım ama yok kazandım. Mesaj geldiydi yaklaşık bir sene olmuştur herhalde. O sıra kargo ile birşeyler alıyoruz. Mesajda işte şunu yaptınız şu marka telefon kazandınız bizi arayın tarzı bir şey yazıyordu. Eşim okur okumaz anladı sahte olduğunu. Model yazıyor ama marka yazmıyor idi.
    Yok zaten geri dönmezdim.
    :)
    Bu arada küçükken de bizim köpeğimizi birileri zehirlemişti:(
    Varlığını hatırlamıyorum ama bu olayı da unutmadım hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke gerçekten telefon gönderip biraz sevap işleseler ama asla :)
      Hayvan kaybetmek zaten zor ama böyle kaybolması, zehirlenmesi o kadar acı ki
      :(

      Sil
  3. Bu hıyar yollama olayını bende çok duydum. Komik fakat mağdur olan için sıkıntılı bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı kötü tabiki ! Bir şekilde inanıp umut ediyorlar, yazık değil mi ?..

      Sil
  4. tırnakçı mı, sayende öğrendim, köpek evet ya valla haklısın.

    YanıtlaSil
  5. ah yaa evde bir bebek bir çocuk gibi oluyor ki onlar nasıl arabayla kıyaslamışlar..
    şu zamanda da dolandırıcılar çok artmış daha geçen gün arkadaşımın annesi dolandırılmış mont almış internetten yerine saçma bir kumaş gelmiş yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vicdan mı kaldı millette ? :(
      Ya sinir oluyorum! Kıyamam annene ya üzülmüştür.. ama illaki bi bedeli olur bu hırsızların ödeyeceği..

      Sil
  6. Kopek konusunun detayını merak ettim. Dikkat ediyorum ki; internetten alışveris sıklaştığı an, bunlar bir şekilde telefon kazandiniz diye "hala" mesaj atıyorlar. Yahu benim internet alisverisimi sıklaştirdigimi nerden biliyor bunlar, bir vahiy mi geliyor, bir aydınlanma mi yaşanıyor. Simdi bizim bu bilgilerimizi kim sığdırıyor? Bir dönem su klima bakımı diye arayan bir numaraya; kardeşim benim numaramı nerden aldın sen mesela nerden buldun benim klimam yok ki, neyine arıyon leeeyn diye cikistigimizda, kız bana "valla heralde sirket operatörlerden parayla satın alıyor, ben öyle biliyorum" demişti. Ya çaylaktı, ya da saf. Bu bilgiyi verdiğine göre. Kim bilir... Allah bilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha kızcağız dürüst dolandırıcı çıktı 😂 ben de klima yok klima derken kapatıyorum, banka desen açmam açarsam kolay gelsin der kapatırım. Telefonla bizi takip ettiklerine inanıyorum.. galiba öyle de zaten demi

      Sil
  7. Duyguları çok iyi verdiniz. Başta gülğmserken sonunda bende sinirlendim ;)böyle geçiş beni Dr şaşırttı;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken sinirlendim :) yorum için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Doğru söylüyorsunuz. Herkes kandırmak için sırada bekliyor sanki.

    YanıtlaSil
  9. Hele kriz dönemlerinde bu dolandıriciların sayısi üçe dörde katlar...
    Her seferinde yeni bir yol bulurlar. Daha yazarsam ben de sinirleneceğim. İyisi mi kaçayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle sinirli bir konu seçmişim :) teşekkürler okuduğun için :)

      Sil
  10. Bu kişilere maalesef rastlıyoruz, adını şimdi öğrendim.
    Tırnak içinde "Tırnakci"
    Uzak olsunlar.
    Köpeğinizin başına gelen çok kötü...
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil