Çok Pozitif Bir Yıl Olmaya Başladı

By Mavinindenizi - Ocak 04, 2021

 Siyasi olarak olsun efendim mutasyon olsun ortalık karıştı. Zaten ne zaman bir şey istesem tam tersi olur. Sizde de öyle mi ?

Ne zaman istediğin bir şeyi dillendirsem kesinlikle o olmaz. Sağlık dedim, huzur dedim ya başladı terslikler. Gün geçmiyor ki stressiz bir gün olsun. Tamam 2022 gelebilir!

Küçükken anneannem bizim yıldızımız düşük demişti, ne demek olduğunu yeni yeni anlıyor olmam üzücü. Mesela ne zaman iyi bir şey paylaşsam hopp üzüntülü bir şey olur! Bakıyorum herkes her adımını paylaşıyor, özenip ben de paylaşıyorum ve sonu pişmanlık...

Yine aynısı oldu, güzel dilekler diledim ama hayırlısı :) 

Güzel şeyler de oluyor bir yerlerde, hala içimizde iyi niyetli insanlar var ve onlar iyiki var haklarını yemeyelim. 

Bizim sitenin yönetimi kedilerden nefret ediyor onu bu iyi insan listesine almıyorum. Hayvanları sevmeyen bizden değildir. Neymiş kediler başlarına belaymış, kedinin fikrini de alalım bu konuda. Onlar bize bayılıyor mu acaba ? 

Kedi demişken kedisini kısırlaştıranlar var mı bu yazıyı okuyan ? Ne kadarlıkken yaptırdınız ? Kızgınlık dönemini beklediniz mi? Bizim kedi kızgınlık dönemine girdi sanırım, bizi kızdırıyor eyvah! İnternetten okuduğumuza göre mahvolduk :) 

Bize bu gelen geçen yılların kattığı güzelliklerin çoğunu etrafımızda oluşunu farketmediğimiz canlıların sağlıyor olması doğru değil mi ? Bir köpekle arkadaş değilseniz anlayamazsınız sanırım. Muhabbet kuşunuz yoksa ve konuşmasına şahit olmadıysanız büyük eksiklik var demektir. Kuşların bile kendisini besleyeni tanıdığını biliyor olsanız aslında güzel şeylerin var olduğuna emin olursunuz. 

Konu yine değişti, çünkü 2021 beklenti karşılamayacak belli. Şimdi işin yoksa diğer yılı bekle!

Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

10 yorum

  1. ha haa ya sen çok keyifli anlatıyon yaaa du daha belli olmaaz bu yıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür ederimm :) balık baştan kokmaz mı :(

      Sil
  2. iyi yıllar diliyorum. Benim kedimi 6.5 aylıkken yaptırttık ameliyatını 6 yıldır da kedim benimle tüyü kadar ömrü olsun oğluşumun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy maşallah ! Çok uzun sizinle güzel bir ömrü olsun inşallah. Bizimki yaşını doldurdu sanırım kısırlaştıracağız kızgınlığa girdi , darısı bizimkine:) ömürleri bizimle güzel ve uzun olsun

      Sil
  3. ay deme öyle şeyler daha yeni geldik bu yıla biraz dolaşalım bi bakalım iyi yanları da olur gibi sanki yaa :) kedi sevmeyen insan, insan da sevmez. küçükken zaman zaman kedi besledim ama çocuk olduğum için o zamanlar hiç veterinere gitmedim aşı filan bilmezdim kısırlaştırma da yapmadık. Zatan sanırım o yüzden bir yıl durup sonra evden kaçıp kayboluyorlardı :) Misafirhane gibiydik onlar için. Zaten hiç kendim gidip kedi getirmedim eve hep kendileri kapının önünde yavru şekilde bırakılmış oluyordu. Bizimkiler mecburen eve kabul ediyordu. Büyütüyordum sonra bi bakıyordum evi terk etmişler. Bir tanesi geri gelmişti sonra da bebekleri olmuştu :) Ben sokaktan kopartmadığım için tam ev kedisi gibi olmadıkları için gelip gitmelerine izin veriyordum. Sonra muhabbet kuşum oldu bir iki tanesini büyütmeyi başaramadım. Ama bir tanesi tam 9 yıl benimleydi. on beş kadar hatta biraz daha fazla kelime ve ses öğrenmişti. Geçen yıl hastalandı kurtaramadım onu canımdan can gitti. Simdi de annemin köpeği var onunla kız kardeş gibi olduk annem de kardeşin diyip duruyor zaten :D bir de dört tane japon balığım var şuan ve bir balığın sahibini tanıyacağına inanmazdım ama tanıyorlar. Yanlarına gidince heyecanlanıp bana gelmeye çalışıyorlar çok hoş bir şey hayvan sevgisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dolaşmak istiyorum ama dolaşabilecek miyiz, inşalllah dolaşırız :) yaaa ben eski düşüncelerle büyütülüp kedilerin nankör olduğuna inandırılmıştım! Sonra araştırdım ki aslında öyle bir şey yokmuş şuan bütün kediler bebek benim gözümde :) sen onlara geçici yuva olarak onlardan nasıl sevgi toplamışsındır kim bilir, ne güzel :) köpek besledik havlıyor diye ki köpek çünkü :) şikayet eden oldu! Kuş besledik biri 5 biri 6 sene yaşadı ama ölüm tarihleri hala hüzünlü geçer bizim için, aileden oluyorlar ya :( ama balık beslememe rağmen senin gibi bağ kuramadım ne şanslısın balıklara bile sevgini hissettirebilmişsin :) ben dokunamadığım için galiba hissettirememiştim..

      Sil
    2. kedileri sahiplenmek düşüncesini kabul etmek zor bence onlar bizi sahipleniyor ve hepsinin kendine has bir kişiliği oluyor onları tanımak büyük şans :) geldiklerinde çok mutlu oluyordum gittiklerinde üzülüyordum ama ev kedisi olmadıklarından dolayı onların hayata hazırlanması için geçici yuva sağlayıp yardım etmiş olduğum için de mutlu oluyordum :) benim küçükken de alman kurdu kangal karışımı bir köpeğim vardı bebekken sessizdi ama büyümeye başlayınca bizim de apartmanda şikayet gelmişti. babam da karakola yanına almıştı sonra orada gidip seviyordum ben de. geçen yıl bir köpeğe daha geçici annelik yapmış annem bir yuva bulana kadar. çalıştığı otelin sahibi köpeği beğenince onlara vermiş. otelin en güzel yerinde bir yuvası var şimdi ve annemi unutmamış. kocaman olmuş yine kangal karışımı bir şey kocaman haliyle annemi görünce ağlıyor sevsin diye :) şimdiki köpeğimiz minik bir terrier türü. havlama huyu yok çok şükür. sadece yabancıları görürse bir yaygara kopartıyor ve 3 yaşında çocuk gibi evde yalnız bırakıp markete gitsek döndüğümüzde ergenler gibi yatağını dağıtmış halde buluyoruz ve tazmanya canavarı gibi yuvarlanıp koşarak sızlanıyor siz nerdeydiniz der gibi :) balıklara dokunamadığım için benim de içim buruk aslında ama ayda bir suyunu temizlerken elime alarak aktarıyorum bekleme fanusuna :D yine de asıl beni görünce yem geldiğini öğrenmiş olabilirler emin değilim :D

      Sil
  4. Kedilerin karakterleri bize bi şey öğretmiyor mu ya ben kedimden çok şey öğrendim! O istemediğinde hayır deyip gitmeleri çok hoşuma gidiyor mesela. Köpek deme deme.. dört yıl beslediğim terrierimi Ankara’ya geldiğim ikinci gün çocuklar çaldı! Hala içimdedir :( böyle vicdansızlıkları aklım kalbim almıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bunu duyduğuma çok üzüldüm. ah yaa :(

      Sil
  5. baksan yaa son yazısımaaa biiii :)

    YanıtlaSil