Kendime Sev Diyorum

By Mavinindenizi - Ocak 21, 2021


 Çok Sevdik

Belki ona göre az 

Belki diğerine göre hiç 

Ama içimizde çok sevdik!

Belki görmediler 

Belki bilmek bile istemediler 

Ama biz çok sevdik!

Bazen kapılar kapandı 

Bazen hiç açılmadı pencereler 

Ama biz çok sevdik 

Sevmeyi bilmeyenler konuştu 

Sevmeyi sorgulayanlar oldu 

Ama biz hep çok sevdik...

Hayatımızda olan her şeye olan sevgimiz çok kıymetli. Okuduklarımız, yaşadıklarımız, kendimizden verdiklerimiz kıymet bilinse de bilinmese de hep çok kıymetli. Yeri geliyor görülmüyor yeri geliyor duyulmuyor ama biz iyilikten hiç vazgeçmediğimiz zaman biz oluruz, kendimiz oluruz. 

Kolay değil etraftakileri duymamak , görmemek ama aslında en büyük yetenek. Çünkü meşhur kaplumbağa hikayesindeki gibi, duymayan kendisini bir adım ileri atıyor. Tahammülümüz kalmadı evet ama biz kendimizi korudukça iyi oluruz...

Duymayan dediğimde gereksiz konuşulanlar, haklı eleştiriye kapalı olmak kibirden gelir. Var olan eksikler düzelmiyorsa orda hataya sahip çıkmalı. Kişi kendini bildiği kadar var olur. Kişi kendinden bilir dedikleri doğru. Kibir bize zarar, keskin sirke misali.

Bizler eksiksiz değiliz ama eksikliklerimizle var’ız. Eksikler yolumuzu bulmamız için var, trafikteki tabelaları misali, yolumuzda yol gösterenlere duyulan saygı bizi doğru yola çıkarıyor. Tek fark yolumuz şuan devam ediyor, devam eden bir yolda kafamızın dikine gidersek çıkmaz yola girmeyeceğimizin garantisi yüzde kaç olabilir ? 

Aynı nehirde iki kez yıkanmaz ya hani, hata iki defa yapılır üçüncü aptallık olur. 

İki gündür çok bilmişlik yapıyorum kabul ama benim de çok hatam var düzeltmeye çalıştığım. Zaten bu yazdıklarım kendime söylediklerim. Kendimle konuşurken size de aktarıyorum ki kalıcı olsun daha iyi anlayayım. Kendime anlatıyorum bütün bunları. Hata yap ama ders al kızım diyorum, hata yap ama tabelaları takip et yolu şaşırma. Şaşırdın mı tekrar doğru yola çık kızım, kurallara uy, her yolun bir kuralı bir hız sınırı var atlama. Atlama ki başkasına da kendine de zarar verme.

Kalp kırma kızım diyorum, kırdıysan da özür dilemeyi bil. Çünkü özür dilemek senden almaz sana sevgi Katar. Sev kızım attığın her adımı sev anlamasınlar ama sen sevmeye devam et.

Çünkü her şey sevmekle olur! 

Çünkü severek yaptığın her şey sana sevgi ile döner.


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

20 yorum

  1. Böyle yapmasak sanırım şu hayatta tek kalırız. Zira bazen yaşamaya mecbur oluyorsun. Unutmaya ve yeniden başlamaya. Belki yine sevmeye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamaya zorunda olduğumuz kesin, kendimize eziyet etmek yerine kendimizden başlamak gerek sevmeye...

      Sil
  2. Hayat yolunda sevgi hiç eksik olmaz yüreğinden umarım

    YanıtlaSil
  3. awesome atricle guys :)... have a nice day

    YanıtlaSil
  4. İnsanın kendisiyle yazarak konuşması daha etkili, her şey sevgiyle daha anlamlı, çok güzel anlatmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu naif yorumunuz için, sevgiler :)

      Sil
  5. Ah canım benim ne güzel yazmışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve zamanı, çok incesin çok teşekkür ederim..

      Sil
  6. piki oluy öyle yaparıııız hıhıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel yaptığın şeylerden gibi sanki :)

      Sil
  7. “ Kendime anlatıyorum bütün bunları.“ evet ben de tam boylee :))

    YanıtlaSil