İzledim : Kod Adı U.N.C.L.E.

By Mavinindenizi - Ocak 07, 2021






 Buna izlemeyin dersem ayıp olur! 

Hızlı, heyecanlı, sürükleyici bir filmle geldimmmm.

2015 yapım aksiyon filmi diye geçiyor ve hakkını da veriyor. Bazı yerlerde ‘Aaa bu ne şimdi?’ dedirtiyor insana. En sevdiğim türlerden insanı meraklandırıp göz dolduruyor.

İki farklı firma ajanı uluslararası bir suç örgütüne karşı beraber çalışmak zorunda kalıyor. İki güçlü ajan elemanı da birbirinden uyanık, birbirinden çevik ve zeki! Hem birbirlerini takip edip hem birlikte hareket ediyorlar. Aradıkları bilgilere ulaşmak için gösterdikleri çaba ve uyguladıkları adımlar birbirinden zekice.

Aralarında babasını aradıkları için yanlarına aldıkları kadının onlardan uyanık çıkması şokundan bahsetmeden edemicem. Gördüğünüz en güzel araba tamircisi olabilir kendisi. 

Dünyayı bir felaketten kurtarmak için çıktıları bu yolda zamanla yarışıyor olmaları işin en can alıcı kısmı zaten. Bu süreçte başlarına gelenler birbirlerini daha iyi anlamalarını sağlıyor. İnsanız neticede, birbirimizi anlamamız, empati kuruyor olmamız her an önemli hepimiz için. Çünkü empati hayatımız boyunca bizi anlayışlı olmaya iten tek şey. Karşımızdaki neyi neden düşünüyor bilmeden yargıladığımız zaman kendimizi de yıpratıyor, her şey göründüğü gibi olmuyor çünkü! 

Sonuç olarak aksiyon seviyorsanız izlemelisiniz :) 


Sağlıkla...


  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. aksiyon filmlerine bayılırım ve bunu da not etmiş oldum ^^ emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman çok seveceksiniz eminim :) teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Güzelmiş mutlaka izleyeceğim teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. seviyom izleriim, senin filmleri not alıyom zateeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın seviyoruz ben de senden film bakıyorum ki :)

      Sil