İzledim: Lupin

By Mavinindenizi - Ocak 29, 2021




 Evet herkes önerdi, herkes bayıldı şimdi övme sırası bende!

Tamam tamam beş milyon kez övmeyeceğim muhtemelen sosyal medyada yeterince övülmüş önerilmiştir. Ben de sosyal medyada övgüleri görüp bir izleyim bakalım diyerek izledim zaten. 

Assane Diop babasını küçük yaşında kaybetti hem de çok kötü, kabullenmesi zor bir şekilde. Yanlarında çalıştıkları zengin ailenin çok kıymetli ve pahalı kolyesini çalmak ile suçlanan baba kendisini asarak hayatına son verince Assane hayatına tek başına devam etmek zorunda kaldığı için sosyal hizmete götürülüyor. Babasının hediye ettiği kitabı okuyup ondan bir şeyler öğrenen Assane büyüyüp evlenip çocuk sahibi olduktan bir süre sonra babasının suçlandığı kolyenin bulunup toplandığını ve açık artırma ile satılacağını duyduktan sonra olayın peşine düşmeye karar veriyor. Nerden çıktı bu kolye bu kadar sene sonra ?

Babasının masum olduğuna olan inancını hem kendine hem herkese kanıtlama peşinde türlü türlü tehlikeler altında çeşitli olaylara karışıyor :) çok anlatıp da heves kaçırmak istemem şahsen o yüzden genel yoruma geçelim :)

Görüntü kalitesi, gidilen yol, ele alınan hikaye gayet başarılı. Merakla izliyorsunuz diziyi. Ben ilk sezonun son bölümünde ‘ne demek bitti’ oldum. Hemen devam sezonu gelmeli ! 

Her bölüm bir başka yolu kullanması ayrıca güzel, sıradışı hale getiriyor diziyi. Farklı kılan bir yanı da bu zaten. İzlemeli misiniz ? Vaktiniz varsa bence izleyin. 

Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

20 yorum

  1. Henüz, bakamadığım bir içerikte bu dizi... Suç ve polisiye tarzı bana pek gitmiyor ama bakmakta istiyorum artık elimi yüzümü alıp bir gece boyunca bakacağım mecbur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye ama tam polisiye değil güzel hırsızlık anlatıyor :) mantık hataları da var ama güzel bence seversiniz :)

      Sil
  2. Son dönem dizilerin en önemli özelliği sanırım bu:-) Bir sonra ki bölüm yada sezon için çıldırtası:-)) Bu yüzden hafta sonlarımın kabusu oldu desem yeridir. Bir hafta sonunda biten sezonlar, diziler:-)) Tavsiye için sağolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de devamı gelmiyor bekliyorsunuz ya o daha deli edici :)

      Sil
  3. Listeme alabilirim bu yapımı, güzele benziyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir bakış açısı katıyor gerçekten güzel bence :)

      Sil
  4. Ben de çok erteledim ama izledim sonunda bence pişman olmazsın, ben teşekkür ederim 🙏🏼🥰

    YanıtlaSil
  5. biz de izledik ve sevdik
    ama hemen bitti
    devamı ne zaman gelecek belirsiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok kısa zamanda gelir, aşırı merakta Bırakmadı mı :)

      Sil
  6. çokzel tabiii. oyuncu da çokoş yaa, aslında lupin beyaz ırktan bir hırsız kitapta tabii ama burda hoşluk yapmışlar, lupin seven bir hırsız ne hoş düşünce, ayrıca çok da heycanlıydıı :) nette eski dizisi var izle bak, o klasik kitapları takip ediyo, çokzel, bir de filmi var o da güzel, kitapları daha güzel tabii, sahaflardan eskileri bul bak onlar daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A aaa kitapları neden bulmuyorum o zaman ? Kesin kitaplar daha güzeldir! Çok teşekkür ederim Deep yine aydınlandım sayende, kitapları bir şekilde bulurum diye düşünüyorum :)

      Sil
    2. eski baskıları bul sahaflardan veya netten. güzel tabii :) yeni baskılar da var bikaç tanesini okudum ama çevirileri iyi değil, eskiler çok iyii :)

      Sil
  7. Bende yeni başladıııım :)

    YanıtlaSil
  8. Tavsiyen için teşekkürler. Güzelmiş merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  9. Ya herkes ayni anda bir diziyi, filmi ya da ürünü vs övünce hiç elim gitmiyor o şeye ya da izlemeye :D Hem çok duydum hem de bir arkadasim önerdi bana da izleyeyim bari ben de bir ara bu diziyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bakış açısı çok insanda var, bazen bana da itici gelmiyor değil ama merakım baskın geldi :) izle demeyim ama sen izle :) itici değil tecrübe ile sabit :)

      Sil
  10. Güzel bir dizi olduğundan emin oldum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil