İzledim: Emily in Paris

By Mavinindenizi - Ocak 11, 2023

 Biraz da Emily konuşalım.

Emily in Paris tatlı bir dizi. İzletiyor kendisini ama bazen 'neden ?' diye sordurmuyor diyemem. Neyse 3. sezondan bahsetmek isterim. Güzel. Güzel deyip bitirsem ya yazıyı:)

Her neyse Emily enerjisi yüksek, tatlı, başarılı iş kolik kızımız bazen iyi kalpliliği abartıyor bu sezon ama yine de iyilik iyilikle karşılık buluyor. Dizinin en sevdiğim yanı da bu, iyiliğin karşılık bulması. Bazen Emily o kadar başarılı oluyor ki iş arkadaşlarını kıskandıracak kadar! 

Güzel projeler, alınamayacak işler, dönülemeyen yollar, yarım kalan aşklar. Aşk demişken Alfie çok iyi değil mi ? Zeki, esprili, çalışkan ve aşık. Ben Alfie'ciyim arkadaşlar. Gabriel için yorum bile yapmak istemiyorum. Son bölüm de sinirlerimi bozdu zaten. Yok spoiler yok ama yani neyse :) İzleyin de konuşalım rahat rahat. Emily ile Mindy çok tatlı değil mi ? Çok güzel dostlukları var, bozmasalar bari. 



Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

21 yorum

  1. Bu diziyi hep merak ediyorum, izleyen herkes çok seviyor:) Yabancı diziler konusunda pek iyi değilim, en çok Friends'i seviyorum:) Dün akşam The Office başladım, ilk sezonu bitirdim, çok sevdim:) İzlemediysen tavsiye ederim:)
    Dizi bitince buna başlayım senin bu tatlı yazından sonra daha da arttı merakım:)))

    YanıtlaSil
  2. sezon 3 izlicem dahaaa :)

    YanıtlaSil
  3. 3. sezonu geçen hafta sonu bitirmiş bulunmaktaydım. Spoiler vermeden anlatmak gerekirse son bölümde ciddi anlamda bende sinir oldum fakat Emily'nin kendisini her duruma karşı ifade edemiyor oluşu da cabası. Fakat bir şekilde kazanan, durumu toparlayan kişi yine kendisi oluyor bu da izleyicinin hoşuna gidiyor bence.
    4. sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.
    Bu arada kesinlikle bende Alfieciyim! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İfade mi edemiyor yoksa kafası mı karışık emin değilim ben ya :(

      Sil
  4. kaşlarını alsaymış keşke biraz ^^

    YanıtlaSil
  5. Sounds a great serie.
    Have a nice day.

    YanıtlaSil
  6. benim de izleyeceklerimin arasında, böyle diziler iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir diziye benziyor. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. sezonu yarım bırakmıştım galiba sonra netfilixi iptal edince kaldı öyle her şeyin toz pembe olduğu bir dizi bence ve hepimizin ihtiyacı olan şey bir gün bir yabancı başka bir ülkeye taşınır ve...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehre bir yabancının gelmesi veya yabancı bir şehre gitmek...

      Sil
  9. Ben henüz izlemeyenlerdenim:)

    YanıtlaSil
  10. Çerezlik diye tabir ettiğimiz dizilerden sanırım öyle algıladım, bölümler 1 saat gibi uzun süreli değilse Emily'nin maceralarını izlemek isterim :)
    Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil