Okudum: Çevrimdışı Aşk

By Mavinindenizi - Ocak 11, 2021



 Şebnem Burcuoğlu ! 

Şebnem Hanımın en sevdiğim kitabıyla geldim akşam akşam. Ağız tadıyla anlatmam lazım çünkü çok seviyorum bu kitabı ! Aman kafam dağılsın, ağır bir roman olmasın ama zamanımı da boşa harcamasın, hem kolay anlayım hem de beni biraz bulunduğum yerden alsın diyorsanız buyrunuz öneri gibi öneri ile geldim!

Sahnelerin aranan ismi, kitaplıkların neşeli kitabı, gönüllerin şen kahkahası Çevrimdışı Aşk. Tamam bu kadar abartı yeterse konuya geçelim artık. Kahramanımız Kumru bizden biri! Direkt bizi yansıtmış diyorum çünkü patavatsız, sorgulayıcı, iş yerine ayak uydurmaya çalışan ve annesi ile arada kalan tatlı kızımız. Kurumsal hayatın kölesi olarak çıkıyor karşımıza, hem kölesi hem eleştirmeni! 

Kurumsal hayatta çalışmaya çalışan, kendini işiyle tanımlayan, kendine ayıracak vakti olmayan Kumru işten çıkarıldıktan sonra anneannesini kaybediyor, her şey onun için üst üste gelmiş durumda ve her şeyin bittiğiniz düşündüğü noktada! Anneannesi miras olarak Datça’da bir ev bırakıyor ama şartlı; evi adam et ev senindir. Hem işten çıkarıldım kafam dağılsın hem istediğini yerine getireyim diye Datça’ya giden kumru hayatın organik kısmı ile tanışıyor. İlk başta yola, ağaca , kuşa kadar her şeyi yadırgayan Kumru sonradan burdan ayrılmak istemeyecek. Sosyal medya nedir ? Hayatımıza etkileri nelerdir? Biz kimiz, nasıl yaşıyoruz kendine has üslubu ile üstü kapalı verdiği güzel mesajlarla sunmuş bize! 

Hem güldürmüş hem bir şeyler anlatmış anlayana... 

Doğal, özgün, akıcı ve sade bir anlatıma sahip kitap. Sıkmadan hatta güldürerek okutuyor kendisini. Ben okurken aşırı keyif aldım, verdiği ‘like’ mesajı da şahane. Eğer böyle kitapları severseniz bir okuyun derim.


Sağlıkla...


  • Share:

You Might Also Like

10 yorum

  1. hımmmm madem çok keyifli diyon alayım listeyeee :)

    YanıtlaSil
  2. Tam bir pop kültür kitabı sanırım.

    YanıtlaSil
  3. İçinde Datça geçtiği için bile alabilirim, o derece hoşuma gitti :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet bir kelime görünce askerlik arkadaşımız gibi sahiplenmemiz :)

      Sil
  4. Tam benlikmiş :) Doğaya kaçmak istiyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba hepimizin ortak isteği:) inşallah bir gün kaçabilirsin:)

      Sil