Pazar Kahvesi

By Mavinindenizi - Ocak 24, 2021



 Selam pazar, selam pazar kahvesi, selam sohbet arkadaşlarım :)

Bu pazar dinlenmeyle geçti benim için, ev işlerini saymaz isek tabii... Bugün kahvemi öğleden sonra içtim, kendime vakit ayırırken üzüldüğüm şeylerin benden önemli olmadığını hatırlattım kendime. Asla bencilce değil tamamen telkin edercesine. Stres yapma Özgül stresle çözemezsin dedim. Şuan evdesin kahveni içiyorsun sadece buna odaklan. 

Bu hafta kendime iki adet kitap aldım fakat elimdekiler bitmediği için daha başlayamadım aşırı merak ediyorum! 

Hafta içi Queen’s Gambit izlemeye başladık, gayet güzel gidiyor bitince yorumlamak istiyorum :) bir de Lucifer ikinci sezondayız onu sezon sezon mu yorumlasak ya ? Elimde okuduğum İçimizdeki Şeytan, bu hafta bitsin de yenilere başlamak istiyorum.

Birde bugün kendime bir kaç şey hatırlattım, kendi gibi olmayan olduğunu saklayan insanların senin adımlarına yön vermesine izin vermemelisin... 

Bugün önümüzdeki haftayı planladım, dinlendim, izledim, birde patates pizza denedim :) Neyim ben aşçı falan mı ? :) Gayet lezzetli oldu siz de deneyin bence, patates, sucuk, sosis, zeytin, kaşar ! 


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

22 yorum

  1. patates pizzayı bende deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet bal şeker olsun, mutlu pazarlar ^^ şimdiden iyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) mutlu haftalar olsun :)

      Sil
  3. Queen’s Gambit’e ben de yeni başladım baya sevdimm satranç oynamayı biliyorum fakat kurallar hakkında detaylı bir bilgim yok diziyle beraber araştırmaya karar verdim bu arada içimizdeki şeytan kitabı bende de var ama bi türlü okuyamadım yorumlarsan ona göre okumaya karar verebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diziyi dün bitirdim bugün yazacağım , kitabı da bu hafta bitirmem lazım artık çok uzattım :) onu da bu hafta yorumlamış olcam şimdiden aklımda fikirler oluştu ama hayırlısı... satranç ben bilmiyorum merak ve zeka işi öyle bir ilgin varsa keşke üstüne gitsen :)

      Sil
  4. Hımm deneyeceğim:):) kahve fincanı bendede var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene renk Katar :) zevkler tutmuşsa demek :)

      Sil
  5. Patetes sevmeyen çocuk mu olur? Bende 2 tane :))) Ama kendime yapacağım işte!!!

    YanıtlaSil
  6. Queen’s Gambit 'i severek ve ilgiyle izledim bence harka bir diziydi.
    Lucifer tüm sezonları bitirdim ama sadece lucifer için izledim diyebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende adam sempatik kadın güzel lütfen güzel olsun diye diye ikinci sezona anca geçtim bakalım :)

      Sil
  7. lucifer çok iyi yaa :) patates piza pekiii :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Babam aşçıydı, o da sayılır herhalde :)

      Sil
  9. Patetes pizza harikaaa görünüyor, ben de denemeliyim bir yeme sevdalısı olarak. Bir de aldığın kitapları merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvet kesinlikle seveceksindir:)
      Bir tanesi psikolog Beyhan Budak’ın kitabı ‘senin suçun değil’
      Diğeri Derin düşünceler aşk Olimpos yayınları
      Merak ediyorum bakalım :)

      Sil
  10. Patates pizza ne şahane bir fikirmiş. internetten bir tarifine bakayım bu güzelliğin :))
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patatesleri uzunlamasına orta kalınlıkla dilimleyip çatalla çiziyoruz, fırında kızarsan kadar ısıttıktan sonra istediğiniz malzemeleri ekliyoruz ve kaşar eriyene kadar bir 10 daha pişirdikten sonra hazııır :) ben teşekkür ederim

      Sil