Pazar Kahvesi

By Mavinindenizi - Ocak 10, 2021



 Unutmadık herhalde değil mi ? 

Bu pazar kahveme eşim de eşlik etti, sevmiyor kahve içmeyi o yüzden nadir zamanlarda iyi hadi içeyim diyerek içer :) 

Fotoğraftaki su bardaklarını bir kere misafirlerime kullandım ve baya dalga konusu oldu bugün de sırf gülelim diye kullandım bir yudum su alıyorlar ya :) Herkes de de vardır kesin böyle bi kahve yanı su bardağı:) Kahvenin yanındaki hurma toplarını da atlamayalım sağlıklı gayet! Hurma, ceviz, badem , hindistan cevizi :) Hurmaları suda bekletip şekerini çıkarmayı unutmayın yumuşacık oluyor, tadı da çok leziz! 

Bu ara kendimi hep sinirli yakalıyorum. Herkese her şeye bi sinirlenmeye başladım sanırım kendime vakit ayıramadığım için. Kaçırmayım, atlamayım dedikçe bir şeyleri gözümden kaçırdığım gergin bir hafta oldu. Genelde çekeriz ya böyle istemediklerimizi, korktuklarımızı, kaçtıklarımızı... Nasıl bir enerji nasıl bir çekim anlamıyorum ama neden kaçıyorsak onu buluyoruz.

İstemediklerimizi düşünmemek ayrı bir yetenek! Nasıl yönlendiriyoruz bu konuda kendimizi lütfen destek ..?

Çok araştırıyorum kendimi doğru yönlendirmek için ama genelde ağlama krizlerinden kaçamıyorum :) 

Neyse kahveler içildi mi ? Kendimizi sevdik mi ? Amannn iyiki varım diyebildik mi ? Kendimizi ve başka bir canlıyı mutlu ettik mi ? 

Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

12 yorum

  1. İçildiiiiğğ:):)çok tatlış çok ponçik bişeyim ben yaaa:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte beklediğim enerjiii :) gerçekten öylesin, sesli güldüm :)

      Sil
  2. Ben her sabah kahvaltıdan sonra içiyorum :P

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık. O hurma toplarından yapacaktım bir ara. En kısa zamanda yapayım kahve yanına ben de, biraz keyif olsun. Sinirler hep gergin:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep hep! Beş dakika iyiysek günün geri kalanı gerginiz:) mutlaka deneyin çok güzel oluyor, şimdiden afiyet olsun :) bir de 5 dakikada hazır.

      Sil
  4. Eşinizin ettiği o lafı eden bizim evde benimdir :)))
    O sinirli hal bir ara bende de hakim idi.
    Mutlu olduğum ana odakladım kendimi. Sinirimi bozan şeyleri yada insanları düşünmemeeye çalıştım. Çünkü sinirli gezmek herşeye sinir olmak cidden çok yorucu.
    Ben bile başardıysam sizde başarırsınız.
    Mutluluklar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve sevmeyenlerden misin yoksa :)
      Normalde aşırı pozitifim ama bu ara kim ne derse bi alınganlık var bi stres var hayırlısı ama dediğini deneyeceğim teşekkürler 🙏🏼

      Sil
  5. oo pazar kahvesi klasiği :) hurma topu tarifini yazsan ya bi araa :)

    YanıtlaSil
  6. Ben kahvesiz yaşayamam 😊

    YanıtlaSil