Okudum: Emma

By Mavinindenizi - Ocak 07, 2023

 Kafan o kadar dolu ki bu aralar, bir kitap ne kadar uzun sürede okunursa o kadar uzun sürede okudum sanırım. Kitaba adapte olmam maalesef uzun sürdü.

Güzel mi ? Güzel. Şöyle güzel böyle şahane diyemiyorum. Kitabın son 100 sayfasında işlenen konuya daha çok yer verilebilirdi. Tam heyecan geldi kitap bitti. Emma'cığım tatlısın, zekisin, olgunsun, en önemlisi hatalarından ders alıyorsun birçoğumuzda olmayan bir cesaretle. Çok sevdim seni. Beni üzen sen değilsin senin konuna çok geç girilmiş olması. En heyecanlı, en güzel konu 500 sayfalık kitabın son 100 sayfasına sıkıştırılmış, çok üzdü.

Kitabın il



k sayfalarında kim  ne demiş, ne düşünmüş, kimden hoşlanmış uzun uzun anlatmışlar. Tamam anlıyorum verilmek istenen bir mesaj var; çok da anlamlı. Sadece Emma'nın özel hayatının, duygusal yapısının, bakış açısının bu kadar üstten anlatılması bana garip geldi. Çok sevilen bir kitap biliyorum, ben de sevdim ama maalesef konuya adapte olmam biraz uzun sürdü. Stresli bir dönemde olmamın da olumsuz etkisi olabilir bunda, o yüzden genel bir eleştri olsun istemiyorum. Tavsiye eder miyim ? Evet. Okunması gereken, öğretici bir kitap. Dili sade, açık, anlaşılır. Akıcı aslında, ama akan konu için biraz tereddütlerim yok değil. O yorum da sizde artık :)

Dediğim gibi gergin süreç, herkes stresli herkes agresif. İnsanlar artık ufacık şeye sinirlenir durumda, kimse kimseyi alttan almıyor :) En güzel çözüm uyumadan önce en az  5-6 sayfa kitap okumak. Öyle güzel kafa dağıtıyor ki.

Gerçi sizler de okumayı seviyorsunuz, kime ne anlatıyorum pardon :) 

Arkadaşlar Ankara çok soğuk! Söyleyeceklerim bu kadar.


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

10 yorum

  1. filmi de çok güzeeel :)

    YanıtlaSil
  2. Emma okunacaklar listemde, Jane Austen en sevdiğim yazarlardan biri:)))
    Bu arada gerçekten Ankara buz gibi, bütün hafta aşırı üşüdüm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorumm ama bazen kızıyorum. Kızıyorum da ne demekse :)

      Sil
  3. Austen en mesafeli durduklarımdan biri sanırım, asla elim gitmiyor. :D

    YanıtlaSil