İzledim: Wednesday

By Mavinindenizi - Ocak 25, 2023

 Çok direndim ama yine de izledim :)

En son ben izlemiş olabilirim o yüzden spoiler derdi de yok. Ama yine de konudan bahsetmem bilirsiniz. Herkes o kadar izledi ve anlattı üzerine de paylaştı ki izlemek istemedim nedense. Erteledim sürekli ama işte buradayız;  izledim: Wednesday.

Öncelikle en son söyleyeceğim şeyi en başta söyleyerek başlayalım; sevdim.

Oyuncular çok tatlı, birbirine uyumlu, sempatik seçilmişler. Wednesday karakterinin ciddiyeti gözüme batmadı, hatta insanları umursamıyor oluşuna imrendim diyebilirim. Oda arkadaşı bir o kadar insancıl ve tatlı Enid. 

Farklılıklarımıza rağmen buluştuğumuz ortak noktaların olması ne güzel ele alınmış değil mi ? Mesela ana karakterin ciddiyetinin aksine pamuk kalpli oda arkadaşı. Oda arkadaşının onu biraz da olsa normalleşmeye alıştırıyor olması; güzel hissettiriyor. 

Babasının takip için bıraktığı Şey ile anlaşıp onu kendine yol arkadaşı seçmesi ve kimseden yardım almayan biri olduğunu söylerken bunun aksine sırf  'insan' olmadığı için bir el ile arkadaşlık yapıyor olması, kendi içerisindeki çatışmanın göstergesi değil mi ? Eleştirmiyorum, aksine çıkarım yapıyorum yanlış ifade etmiş olmak istemem çünkü Şey'in başına bir şey gelecek diye ben de çok korktum. 

Mantık hatalarına güldüğüm yerler olmadı değil, izlediğim fantastik dizi ve filmlerin aksine bazı yerlerinde gözle görülür hatalar vardı ama ''ben bunu izlemem'' dedirten hatalardan bahsetmiyorum. Gayet izletiyor dizi kendisini. Canavar olduğunu düşündüğün insanı iki zincire vurup karşısında sorular soramazsın mesela; gibi hatalardan bahsediyorum. Ama bir yerde de ne kadar özellikleri olsa da çocuk aklı diyebiliriz. Çünkü herkesin olgunlaşmaya ihtiyacı vardır diye düşünüyorum.

En çok hoşuma giden şey arkadaşlık ilişkileri oldu. Benim beni yargılamadan yanımda olan kaç arkadaşım oldu, bilmiyorum. Ama her zaman beni anlatmadan tanıyacak insanlar istedim çevremde. Dizilerdeki gibi; otuz yaşında olmam dışında bir sorun yok bu yorumumda. Her neyse sonuçta oda arkadaşının renkli karakterine bile alışmış olması beni duygulandırdı. Ki oda arkadaşının da onun tüm donukluğuna rağmen yanında olarak kendi konfor alanından çıkmış oldu, arkadaşlık için. Bence çok tatlı. Diğer bağlar da var tabi, arı kovanı arkadaşı mesela. tatlı :)

Şu gençler kıza ne zaman aşık oldu anlamadım ama, aşk işte denilebilir :) 

Müdür karakterinden bahsetmeden yazımı bitiremem çünkü o oyuncuya hayranım: Gwendoline Christie! En sevdiğim dizilerde var hep kendisi. Canlandırdığı karaktere tam alışamadım ama sonunu güzel yazıklarını söyleyemem. Karakterin derinliğine inmedikleri için; kimdir nerden geldi, neden, nasıl gibi bir çok soruyu cevapsız bırakarak çıkardılar karşımıza o yüzden çok derinlikli yorumlar yapamayacağım ama kendisinin oyunculuğunu çok seviyorum.

Hoş; dizinin girişi genel anlamda çok hızlı oldu zaten. Bazı açıklamalar gösterilmeden akademide bulduk kendimizi. Başlangıcı biraz daha anlatılıyor olabilirdi. Ama olmamış sonuç olarak, bu da minik bir eleştiri olsun.

Devamının gelecek olması güzel, böyle diziler şu stresli dönemde hepimize lazım. İzlemeyi sevenler için güzel bir dizi, konuşulmayı hak ediyor.





  • Share:

You Might Also Like

18 yorum

  1. Eskiden Addams Ailesi dizisini çok severek takip ederdim.Bu dizi de güzel duruyor ama henüz izlemedim:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de öyle oldum ama şans verilebilir :) Beklenti küçük kalsın yine de :)

    YanıtlaSil
  3. Oyuncu seçimleri nokta atışı olmuş, tim burton'un gotik tarzı da harika uymuş yeniden bile izleyebilirim 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ikinci sezonu beklesek :) Oyuncu seçimlerinde çok haklısın!

      Sil
  4. Ben diziye bayıldım. Wednesdayı canlandıran oyuncu çok mükemmel..🤗 2. Sezonu dört gözle bekliyorum... kaleminize sağlık 👍

    YanıtlaSil
  5. Ben izlemedim henüz ama izleyeceğimi de sanmıyorum... :)

    YanıtlaSil
  6. Not something I watch, but thanks for sharing.

    All the best Jan

    YanıtlaSil
  7. Bu dizi, Addams ailesini hatırlattı bana. Severek izlemiştim o zamanlar. Wednesday dizisinin 2. sezonunda iyi seyirler size...

    YanıtlaSil
  8. Ben hâlâ izlemeyi düşünmüyorum. :) Kore dizileri dışında pek yabancı dizi izlemem, diğer oyuncular ilgimi çekmiyor sanırım. :)

    YanıtlaSil
  9. Biz de çocuklarla izliyoruz, sevdik bayağı:) elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. eğlenceli dizi ivit, dark dizisini sevdiysen 1899 var bir de :)

    YanıtlaSil
  11. Aynen katılıyorum yazınıza, burada bahsettiğiniz yönleriyle gerçekten çok keyifli bir diziydi. Bu kadar popüler olmayı hak etti :)

    YanıtlaSil
  12. I don't watch this serie, buy thanks for sharing.

    Kisses

    YanıtlaSil
  13. Yazınıza katılıyorum. Bu kadar popüler olup konuşulmayı hak eden bir dizi. :)

    YanıtlaSil
  14. yalnız değilsin, ben hala bitiremedim :(

    YanıtlaSil
  15. Diziyi izlemedim ama o kadar çok instagramda her sahnesi paylaşıldı ki en başında sahip olduğum izleme motivasyonumu kaybettim. Ortalık iyice soğuyana kadar izleyemem sanırım. :D

    YanıtlaSil