İzledim: Andır

By Mavinindenizi - Ocak 11, 2023

 Herkes bu diziyi izlemez, biliyorum. Ama izleyenler olarak toplansak ? 

Ben çok sevdim diziyi. Sürükleyici ve merak uyandırıcı. Mantık çerçevesinde her şey. İlk başladığında, ilk bölümlerde bir kararsız kaldım. Ne oluyor şimdi ? diye ama bir kaç bölüm sonunda kafamda oturdu her şey.

Karakterler şahane. Karakterlerin anlatımı, ele aldıkları konu çok iyiydi. Merakla ikinci sezonu bekliyorum ama bilin bakalım ne olacak ? Uzun süre bekletecekler ikinci sezon için. Bu yazı vesilesi ile bir kaç sitemimi paylaşmak isterim. Benim en en en sevdiğim film Star Wars. Bu film ile ilgili maalesef lisanslı hiç bir şey yok diyebilirim. Bardak yok, anahtarlık yok, telefon kılıfı yok. Her yer neden Harry Potter -ki Harry Potter severim. 

Konu Star Wars olunca o kadar az ki hakkında paylaşılanlar. Disney'in gelişine sırf bu diziler için çok sevindik. Sayesinde şahane diziler izledik, izleyeceğiz sanırım. Andır da o dizilerden biri. Eğer siz de bu hikayeyi seviyorsanız izlemişsinizdir ya da mutlaka listenizde vardır. Aklınızda soru işareti varsa bilin ki memnun kalacaksınız. Ana hikayeye nasıl bağlanacak ben de merak ediyorum.

Yetkililere sesleniyorum, ikinci sezon için çok bekletmemenizi rica ederim.


Sağlıkla...




  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. Diziyi izlemedim ama bakmak isterim:) En azından bir iki bölüm izleyip öyle karar veririm:)))
    Eğer herhangi bir şey görürsem haber veririm mutlaka sana:)))

    YanıtlaSil
  2. izlemedim aldım listeye :)

    YanıtlaSil
  3. Diziyi ilk kez gördüm. Harry Potter ürünleri de eskiden bu kadar yoktu ortalıkta kendimize alamadık şimdi çoluğumuza çocuğumuza alıp acısını çıkarıyoruz. 🤭🤭

    YanıtlaSil