İzledim: Enola Holmes 2

By Mavinindenizi - Ocak 29, 2023



 Ben geldiiiim. 

Birincisinden sonra ne kadar iyi geldi bu seri anlatamam. Ama anlatmaya çalışmaya geldim. Birincisini Sherlock serisinden sonra izlediğim için sanırım, biraz basit gelmişti. Bu film daha izlenebilir ve şaşırtıcı ele alınmış. 

Henry Cavill oyunculuğu işin içine girince seyretmesi çok keyifli oluyor, profesyonellik deseniz var. Oyuncu seçimi genel olarak çok tatlı. Konu dediğim gibi şaşırtıcı, tahminlerinizi ters köşeye çeviriyor ki bu heyecan zaten izlettiriyor. 

Abisinin yolundan gidip Enola’nın kendisine dedektiflik bürosu açmasıyla başlayan film büronun iş yapmaması ile devam ediyor. En sevdiğim detay iş yapamamasının nedeni olarak yaşı, cinsiyeti, tecrübesi bahane edilmesi. Çünkü günlük hayatımızda da birbirimize böyle yaklaşıyoruz. Küçüksün anlamazsın, kadınsın yapamazsın, tecrüben yok anlamazsın gibi gibi eleştirel bakış açısı. Halbuki kadınlar her şeyin en güzelini yapar, küçükler daha geniş ve yeni bakış açısına sahiptir, sen iş vermeden tecrübe edinemez. Ama biz iş vermeden tecrübe bekleriz, tecrübe böyle bir şey değildir.

Beklemediği bir şekilde müşteri bulup konuya dahil olan Enola; zekası ile herkesi şaşırtır ve ele aldığı konu abisinin elindeki olayla da bağlantılıdır. Peki bu nasıl ortaya çıkıyor ? 

Cinayetten suçlandığı an çareyi kaçmakta bulur Enola kız, soluğu da tabiki Sherlock abisinin yanında alacaktır. Sherlock zekası kanıtlandığı için sorgulanmamalı. 

Koşturma, entrika, üstü kapatılmaya çalışılan cinayetler ile ne ararsanız var. Aşk da dahil :)

İzleyin derim, iyi gelir. 

Sağlıkla…

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Uzun zamandır izlemeyi istediğim film. Enola'yı ben Sherlock Holmes'un sevgilisi sanıyordum :))

    YanıtlaSil
  2. hımm ikinciyi izlemedim dahaaa izlerim pekii :)

    YanıtlaSil
  3. Kızı sevemiyorum ya ondan da hiç elim gitmedi...

    YanıtlaSil