İzledim: Bir Şans Daha

By Mavinindenizi - Ocak 18, 2023

 2019 yapım.

1 saat 43 dk.

Romantik/ Komedi

Sosyal medyada gezerken kısa bir parçasını görüp izlemeye karar verdiğim filmi az önce izledik. Hissettirdikleri geçmeden de yazmak istedim, ertelemeden.

Malumunuz konuya girmeyeceğim ama şekil olarak tarif edip gideceğim. Öncelikle Emilia Clarke hayranı olarak onun varlığı ile izlemek istediğimi açıklamak isterim. İzlediğim minik bölümde esas oğlan 'telefondan kurtul' dediği için içinde bulunduğum psikolojiye uygun olduğunu düşündüm. Evet filmin ilk yarım saati 'noluyoo ya' dedirtti. Genelde tahmin edilebilir konu basit şekilde ele alınır kafa dağıtsın yeter mantığı ile ama bu öyle değil, güzel kısmı da tahminleriniz dışı bir konu çıkması zaten.

İlk yarım saat üzülmeye başladım, sorguladım ve sıkılacağımızı düşündüm ama bir anda öyle bir döndü ki ters köşe! Romantik komedi gibi romantik komedi. Arkadaşlar şöyle söyleyeyim romantik komedi seven birisi olarak bu şekilde romantik komediye ilk defa denk geldim. Henry Golding'in de hakkını yemeyelim, çok güzel oynamış, çok içten. Öyle sıcacık ki, onu izlerken içiniz ısınıyor.

Emilia için yorum yapamam hep çok tatlı, hep çok güzel!

Konu olarak genelde 'eh' konular ele alınır ya, hayır film çok güzel bir mesaj veriyor. Eğer siz de hayatınızın stresli, alıngan, sorgulayan bir döneminde iseniz çok iyi gelecek. İzleyin isterim. Kaliteli oyuncular, kaliteli konu, kaliteli içerik. Süresi de çok ideal. Kendinize bu vakti ayırın, değer :)

Filmin sonunda gözlerim doldu, çok etkilendim. Hem gülümsetti hem iç çektirdi. Vaktiniz boşa gitmeyecek, eminim. Eğer spoiler yemediyseniz siz de çok şaşıracaksınız.




Hala çok etkisindeyim :)

Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

22 yorum

  1. Az mı gülüyoruz, gülmeye ihtiyacimiz mi var, bilmiyorum ama bu film tebessüm ettirdi. İnceleme için tşkler.

    YanıtlaSil
  2. Yaaa:))) En sevdiğim filmlerden biri, bayılırım, defalarca izleyebilirim:))) Emilia bence de hep çok tatlı, ben de çok seviyorum:))) Film kesinlikle mükemmel, seyredilmeli:))) Ben de etkisinden çıkamamıştım:) Seyrederken hem gülüp hem ağladığım ve bir o kadar şaşırdığım nadir filmlerden:)
    İnstagram hesabımda yeni yıl filmlerinde paylaşmıştım bu filmi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım ve gördümmm, zevkin şahane çıktı :)

      Sil
  3. Galiba film izlemem gerek. :)

    YanıtlaSil
  4. Not aldım, bakalım kısmetse haftaya izlerim. :D

    YanıtlaSil
  5. Bu filmi izlemiştim cidden bir beklentim yoktu ama bayağı şaşırttı:)

    YanıtlaSil
  6. bu tür filmleri hiç kaçırmam bunu hatırlamadım bakayım olmazsa yine izlerim hatırlamadıms :)

    YanıtlaSil
  7. romantik komedileri çok seviyorum bir şekilde içine çekiyorlar beni film bana da ters köşe yapacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  8. Bunu da izlemem gerekiyor, ilk defa görüyorum ama hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
  9. I've seen this movie and I like it.

    Kisses

    YanıtlaSil
  10. Aşırı kaliteli bir film olmasa da hem hüzünlü hem şaşırtıcı olan nadir Noel filmlerinden olduğu için izlenebilir bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalite tartışılır ama çoğu romantik komediye göre baya iyi :)

      Sil