İzledim 2 film: Kal ve Özel Ders

By Mavinindenizi - Ocak 18, 2023

İki filmi tek seferde yazmam sorun olur mu ? Bence olmamalı.

Çünkü neden sorun olsun ?

Gergin mi başladık ? Hayır, gergin değiliz. Koç burcuyuz diye gerginiz sanıyorlar, öyle miyiz :) Bu başka konuya girer demeyin şimdi ne olur birkaç şey konuşsak? Tamam burcumuzu sonra konuşalım ama lütfen 'Koç burcusun diye gerginsin sanıyorlar' dedirtmeyin. Nedir yani yükselenim de boğa ise! Evet maalesef biraz gergin bir grupta toplanmışım. Ben gergin olduğumu sonradan öğrendim, belki de sonradan gergin oldum. E malum, her geçen gün stres yükleniyoruz demiştik bir önceki yazının sonunda. Okumanız için nerde olduğunu belirttim farkettiyseniz. Aferim bana. 

Nasıl başladım ne anlatıyorum, çok haklısınız. Konuya girişi uzattım çünkü aşırı sevdiğim şeylerden bahsetmeyeceğim.

Öncelikle izledim: Kal



Oyuncular çok tatlı, çok yetenekli evet. Ekrana yakıştırdığım, izlemekten keyif aldığım isimler ki zaten onları merakımdan izledim. Ama çok da sevdim diyemeyeceğim. Konusu sonunda çok derinleşmiş ama o derin konu yüzeysel işlenmiş gibi geldi bana. Yani esas oğlanın neden gamsız göründüğü geç açıklanmış, kız birden kestirip atmış gibi olmuş ne bir kavga izledik ne bir tartışma. O kadar mutlu dönemlerini izleyip birden ayrıldıklarına şahit oluyoruz. Noldu demeden anlatıp bitiriyorlar. Sonu mesela, ne bileyim :) Sonunu söylemek istemiyorum, vaktiniz varsa kafa dağıtmaksa amaç buyrun izleyin ama lütfen beklentinizi yükseltmeyin.

İzledim: Özel Ders 



Bakın buna o kadar olumsuz ve uzak değilim. Aksine daha soru işaretli açmıştım bu diziyi ama daha keyifle izledim. Oyuncular zaten çok tatlı, laf yok. Derin bir konu değil işlenen ama düşünceli, ince bir konu ele alınmış. Keyifle de işlenmiş. Gülümseterek izletti, güzel bağladı. Gerçekten keyif alabileceğiniz bir film. Basit konulu, yormayan, kafanızı dağıtan sempatik bir seyir keyfi için, buyurunuz :)

Evet benden haberler şimdilik bu kadar.

Sağlıkla...


  • Share:

You Might Also Like

7 yorum

  1. Her iki filmide izlemedim ama "Kal" ile ilgili internette daha çok olumsuz yorumlar gördüm. Yinede Türk sinema sektörü tırmanışta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırmanışta ama. Ama işte :) Özel ders izlenebilir. Ben yorum bakmadan izledim, pişmanım.

      Sil
  2. İki filmi tek seferde anlatman tabii ki sorun olmaz, hem de bu kadar tatlı anlatıyorsan:)))
    Kal filmini izlemedim, ne zaman izlerim bilmiyorum:)
    Özel Ders'i izledim, eğlenceli geldi bana, ama öyle çok sevmedim:))) Konu açısından mesaj veren tarafını sevdim bu filmin:)))

    YanıtlaSil
  3. Özel Ders'i dizi diye başlayıp film diye bitirmen peki??? Yaktın bütün devrelerimi. :D Yoo bak bende gergin değilim benim burca inatçı ve asabi diyorlar ama... Bilemedim. :D

    YanıtlaSil
  4. Kal ismiyle bir çekim yaratıyor ama aktardığınıza göre içi boş kalmış. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  5. yerli yapımlar hep biraz geriden geliyor neden bilmiyorum bakıp bakıp başka izlediğim yabancı yapımlar geliyor aklıma o zaman da çok sıkılıyorum, koç da en iyi burç ben en sakin burcu sorsan koç derim! :D

    YanıtlaSil
  6. Güzel film gerçekten tavsiye ederim.

    YanıtlaSil