İzledim: Snow White and the Huntsman

By Mavinindenizi - Şubat 24, 2021


 Uzun süredir aklımdaydı dün izleyebildik. 

Araştırmadan izleyince izlerken şaşırdım aaa pamuk prensesssmiş oldum çünkü bilmiyordum :) Oyuncular şahane olunca izleniyor. Benim tarzım olmamasına rağmen sıkılmadan izleyebildim.

Ne anlatayım şimdi, pamuk prenses işte :) 

Ölümsüzlüğü güzellik büyüsü ile olan kötü kalpli kraliçe yaşlanmamak için bütün güzel ve genç kadınları toplayıp onların güzelliklerini çekiyor kendisine. İyi kalpli kral ile düzmece bir saldırı ile rehinmiş gibi tanışan ve evlendikleri gün kralı öldürüp kraliçe olan kötü kalpli büyücü kralın kızını yıllarca zindanda saklı tutup öldü haberini yayınca onun elinden kurtulan halk kaçıyor. Topraklar kuruyor hayat kötüye gidiyor çünkü kötü büyü doğaya kadar etki ediyor.

Bir gün prenses genç kız olduğunda güzelliğini ayna ile teyit eden kötü kalpli kraliçeye ayna prensesin ondan daha güzel masum ve saf olduğunu söylüyor. Sonunun onun elinden olacağını ekleyince kraliçe onun kalbini almak için kardeşine emir veriyor, prenses ellerinden kaçıp kara büyülü ormanda kayboluyor. Prensesi bulması için ölmüş eşini canlandıracağını söyleyerek güçlü ve ormanı bilen avcıyı peşinden gönderiyor fakat Avcı prensesi görünce onun masumluğunu anlayıp ölmüş eşinin geri getirilemeyeceğini idrak edip prensesin yanında oluyor. 

Prenses nereye saklansa oraya saldırı olup masum insanlara zarar veriliyor. En son cücelerin yardımıyla onların gizli ormanında saklanırken gerçekleşen saldırıda çocukluk arkadaşının düşmanlara karışarak kendisine yardıma geldiğini görüyor ve kendi halkına gitmek için yola koyuluyorlar. Dinlenirken büyücü zehirli elma veriyor kraliçe arkadaşının kılığına bürünerek son anda kurtulan prenses zehirli elmadan dolayı derin uykuya geçiyor. O halde halkına götürüldüğünde avcının öpücüğü ile uyanan prenses kraliçeyi öldürüp eski düzene dönmek için halk ile konuşuyor ve tabiki halk onun yanında çünkü o asil kan :) 

Sonunu anlatmam biliyorsunuz:) Tahmin  edilerek izlense de kadrosundan dolayı izleniyor. Kafanız dolu olduğunda izleyin iyi gelir :)


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

25 yorum

  1. Pamuk prenses hikayesi ile oynamışlar:) farklı bi bakış katarak çekmişler.Bunla alakalı devam filmi olmayan ama devami çekilen bir film daha var.Avcı, Kış savaşı..Seviyorum fantastik filmleri :) çocuk tarafimi baya doyuruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa onu duymadım onu da izleyim mutlaka, güzel geldi bana da günlük streslerden sonra iyi gelen tarafları var :) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Duymadım ben bunu. Çok tarzım olmasa da arada farklı seyirlikler iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa görmüştüm ama sevimli bi film olmuş bi bakın derim :)

      Sil
  3. Benimde tamamen tesadüfen denk gelip izlediğim fantastik bir filmdi, dediğiniz gibi izlenebilecek güzel bir film ��☺️

    YanıtlaSil
  4. This seems very interesting 😊

    YanıtlaSil
  5. Birkaç yıldır masalları filme geçiriyorlar, üzerlerinde biraz oynayarak. Orijinal konu bulmak zor geliyor olmalı :)
    Bu filmi ben de izledim, tabii ki kadrosu için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senaryo yeni değil bari kadro güzel olsun demişler heralde :)

      Sil
  6. Bende bayağıdır film izlemiyordum, hayal dünya mı geliştirmek için arada fantastik filmlerde izliyorum. Genel tercihim tarihi filmler oluyor. (savaş değil) Bakalım biraz araştırayım da bir film izleyeyim bari bugün. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fantastik filmleri severim aksine, 2 saat de olsa günlük stresimden uZaklaşmama yardımcı oluyor bu tür.
      Paylaştığım film çok zorlayıcı değil ama kafa dağıtıcı bi bakın derim :)

      Sil
  7. Ben de Once upon a Time'ı izlemiştim (dizi). Aslında kaldığım yerden devam etsem iyi olacak aklıma gelmişken. Çok keyifliydi. Pamuk prensesin masalında başlıyor ve tüm masal karakterlerini birleştiren, bence kurgusu çok başarılı bir dizi. İlginizi çekiyorsa bu konular bakabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa yeni duyuyorum sizden, güzel diyorsanız ben de ona bi bakayım :)

      Sil
    2. Ben beğenmiştim bayağı :)

      Sil
  8. Bazen filmin kadrosu o kadar iyi olur ki gerçekten bildiğimiz filmleri tekrar izleriz izleyebiliriz... Listeme aldım teşekkürler bu güzel aktarım için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikaye klasik ama kadro güzel olsun demişler iyi demişler :) ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. izlemez miyiim, masallar, fantastikleer eveeey :)

    YanıtlaSil
  10. Sadece oyuncular için olsa bile ixlenir.. tavsiye için teşekkür ederim

    YanıtlaSil