İzledim: Uyumsuz Serisi

By Mavinindenizi - Şubat 11, 2021





 Uzun süredir böyle keyif alarak izlediğim bir film olmamıştı! Marvel, starwars gibi ana filmlerden sonra DisneyPlus da ısrarla Türkiye’ye gelmemekte inat edince sırf kendimi zorlayarak film seçer olmuştum. 

Uyumsuz serisi 3 filmden oluşuyor. İlk filmi izleyince seriyi bitirmek istiyorsunuz direkt! Hatta ben şuan keşke devamı da gelse diye düşünüyorum. Çünkü neden düşünmeyeyim? Kaliteli kadro , kaliteli oyunculuk ve akıcı konusu olan filmlere bayılıyorum net. 

Tamam uzatma da konuya gel diyorsanız ayıp ediyorsunuz ama neyse... Gruplardan oluşan bir toplum yapısını ele alıyor. Ailenin çocuklarına büyüdüklerinde hem hangi gruba ait olduklarını anlamak için bir test yapılıyor hem de seçim gençlere bırakılıyor. Korkusuzlar,

Bilgeler

Fedakarlar

Dürüstler

Topluluksuzlar

Dostlar 

Hepsinin bir rengi, ayrı karakteri ve hayat amacı var. Uyguladıkları siyaset tabiki çok başka! Bilgeler topluma hakim olma hakkını kendilerine yakıştırıyor, korkusuzlar kendilerini güç ve cesaret konusunda eğitmeye çalışıyor. Derken; Tris! Tris fedakar ailenin kızı, bir de erkek kardeşi var. Erkek kardeşi bilgeleri seçerken Tris korkusuzları seçiyor. Tris’in test sonucu ise hepsi! Hepsine yatkın fakat bunun duyulması yasak çünkü uyumsuz olarak adlandırılan bu tür insanlar toplama zararlı olarak tanıtılmış, uyumsuzlardan korkutulmuş insanlar, gördüklerinde öldürüyorlar.

Tris önce neyin neden olduğunu anlamazken seçtiği toplulukta yaşadıkları ile yavaş yavaş öğreniyor kim olduğunu. Korkusuzlarda tanıştığı Four ise bu konuda en büyük yardımcısı ve her konuda! 

İlk film de topluluklar ele alınırken ikinci film de herkes Tris’in farklı olduğunun öğrenilmesi ile onun yeteneğinin kullanılmaya çalışılması ele alınıyor. Tris’e bağladıkları mekanizma gelecekten mesaj gönderiyor. Derken son film de mekanizmadaki mesaja uymak için aşılan duvarlar ve duvarların arkasındaki sözde süper gelişmiş hayattan bahsediliyor. Oysa orda da saf gen ve hasarlı ayrımı yapılmış ve insanların birbirine ihtiyacı var. 

Toplumsal ayrımın kötü olduğunu anlatmasını mı öveyim başrolde güçlü kadın karakter olmasını mı ? 

Zamanınız varsa ve film izlemek istiyorsanız lütfen izleyin ! 



Yeni kek kalıbımla kek yapmışım onu da paylaşasım geldi ! ‘Bir dilim paylaş’ butonu eklensin 😢


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

33 yorum

  1. Bende bütün seriyi tek günde harcayanlardan biriyim. Düşünüyorum kendimi bir sınıfa addedebilir miyim diye, bütün sınıflardan az az var yani tamamen o sınıflardan biri olduğumu sanmam. Bende uyumsuzum herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bence saf gen olabilirsiniz 😂
      Ben de düşündüm en çok fedakarlık tamm korkusuzluk çok az bilgelik aşırı Bilge değilim dostluk tamam %1000 ne kaldı dürüstlük desen o da var 😂 illa birini seçecek olsam fedakar derdim ağlayarak ölmek için heralde :)

      Sil
  2. Uyumsuz filmini bende merak ettim şimdi akşam eve gidince ilk işim olacak.

    YanıtlaSil
  3. Tavsiye için teşekkürler, en kısa sürede izleyeceğim. Bir dilim paylaş butonundan bende istiyorum lütfen:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin ve çok beğenin inş :)
      O butonu bulacağım! Şart oldu :)

      Sil
  4. Seri film ve kitaplara karşı çok önyargılıyım; ama bunun konusu çok ilgi çekici. Eğer süreleri çok uzun değilse izlerim kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En fazla 2 saat sürüyor ve öyle kopuk kopuk serilerden değil, bir sonrakinde direk konuya hakim devam ediyorsunuz alıyor sizi hemen bence bir şansı hakeder :)

      Sil
  5. izledim seriyi ivit pek keyifliydi sanırım kitapları da vaaar :) kek neli güzelsee tarif yaz amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları okumam lazım kesin bilgi ! :)
      Sana özel hurma top ve kek tarifi gelcek Deep içimden geldi :)

      Sil
    2. oleeeey bıp tıs bıp tıs :)

      Sil
  6. O tüm seriyi izledim..büyük bir keyifle..:):)kek efsane görünüyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane filmdi ya hala etkisindeyim :)
      Kek kalıbı yeni o hevesle özenmiş olabilirim :)

      Sil
  7. Bu tarz filmler pek izlemiyorum ama ilgimi çekti.Uygun zamanda izleyeceğim.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. İzlemiştim ben de baya zaman önce güzeldi :) kitapları okumadım ama onlar da aklımda okurum :) kek müthiş görünüyor bu arada bence de tarifini yazmalısıın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları okuyalım yaaaa :)
      Hiç tarif yazısı yazmadım ama yazcam ne olcak ki 😂

      Sil
  9. Keki oraya koymak ile "uyumsuzlar" gurubuna dahil oldunuz, tebrikler. Filmi YouTube üzerinden de izleyebilmek, işi kolay kılıyor. Ben de çok sevmiştim, hatırlattınız biri sorar ise öneririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi ele verdim acemilik :)
      Okuduğunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Severek izlediğim bir seriydi. Kitaplarını okumaya üşendim konuyu biliyorum diye 🤭😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları okuyalımmm kim bilir hangi sahneleri kestiler 😂

      Sil
  11. Merhabalar.
    Kaliteli kadro, kaliteli oyunculuk ve akıcı konusu olan filmler, her zaman seyircisinin takdirini kazanmıştır. Bu güzel film tanıtımlarınız için emeğinize ve yüreğinize sağlıklar diler, teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey merhaba okuyup değerlendirdiğiniz için teşekkür ediyorum..

      Sil
  12. Kitapları okuduğum dönemde filmler henüz çıkmamıştı. O nedenle ayrı ayrı izlemiştim filmleri. Filmlerin finalini hatırlamıyorum ama kitapların finali pek çok kişiyi mutsuz etse de ben çok sevmiştim.😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film çok mutsuz bitmedi aslında ama kesin kitaplar daha Güzeldir aşırı merak ediyorum 😇

      Sil
  13. Kek çok güzel görünüyor elinize sağlık :) Filmi izlemedim ama heyecanlı duruyor anlattığınız kadarıyla, geçenlerde bu tarz bir film arıyorduk şuan iyi oldu bir sonraki film izleme zamanımız için hazır sanırım seri filmimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim de film aradığımız bir dönemde hadi bi bakalım diye başladığımız seriydi pişman etmedi :)

      Sil
  14. Bir dilim paylaş butonu olsa cidden iyi olurdu=) Şu an içtiğim çayın yanında nasıl da güzel giderdi. Film ise etkiledi beni. İzleyecekler listeme ekledim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu butonu bulmam lazım böyle canınız çekince kendimi kötü hissediyorum :)

      Sil
  15. Geçen yıĺ, pandemiden kısa bir süre önce bayılarak seyretmiştim. İtiraf ediyorum Teo James yüzünden seyrettim :) Filimleri uzun zamandır biliyordum ama Teo'nun oynadığını bilmiyordum. Sonuç... 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey.. sanırım o izletiyor biraz yalan yok 😂

      Sil