Pazar Kahvesi

By Mavinindenizi - Şubat 21, 2021

Üretim yeri Didim olduğu için vazgeçilmez kestane şekeri :) Memleket kokuyor!


Kahveler içilmiştir herhalde artık ya da içilecektir. 

Ben pazar kahvemi içip geldim sizinle sohbet etmeye. Bu hafta nasıl geçti biraz konuşmayalım mı ? Dün paylaştığım kitaptan sonra bugün Simyacı'ya giriş yapıldı.

Arkadaşlar bu ne soğuk bir haftaydı değil mi ? Donduk! Ben sıcak hava insanıyım bu ayazlar bana göre değil, bünyem kaldırmıyor lütfen! Neyseki bu hafta sıcaklıklar artıyormuş :) Hem küresel ısınma olmasın hem hava soğuk olmasın, insanoğlu nankör işte :)

Passengers filmini izledik bu hafta. Evet ben de başrolleri görünce etkilendim ama gelin görün ki beklenti karşılanmadı. Bu ara her şeye olumsuz yorum yapıyorum gibi hissediyorum ama arkadaşlar gerçekten eğlenmedim ne yapabilirim. Uzay gemisi ile farklı bir gezegene 100 yıllık yolculuk başlıyor ve içlerinden bir tanesi geminin gördüğü zarar nedeni ile erken uyanıyor. Erken dediğimde 100 yıl erken :)

1 yıl tek başına uzay gemisinde yaşadıktan sonra uyuyanların arasından bir gazetecinin videolarını izleyip aşık olması ile onu da uyandırıyor ve ilk başta kendi uyandırdığını tabi ki itiraf edemiyor. Birbirlerine evet aşık oluyorlar. E gemi de gemi arkadaşlar 7 yıldızlı otel gibi (7 yıldızlı otel görmedim ama güzel olduğuna eminim, ispatım yok.) ! Ne isteseler ellerinin altında. Uzay manzaralı havuz dahil :) Evet her güzel şeyin sonu olduğu için gemideki robot barmen ağzından kaçırıyor (!)

Bir çalışanın daha gemideki hata ile uyanması üzerine kısa bir süreliğine üç kişi oluyorlar ve bu kısa sürede aslında geminin sisteminde çözülmesi, çözülmezse ulaşımın tamamlanamayacağı bir hasar olduğu tespit ediliyor. Uyanan kişi sağlık problemlerinden dolayı gemide vefat edince sorunu çözmek iki aşığa kalıyor. Tamam beklentimi karşılamadı dedim ama izlenir, izleyecek olanlar için devamını anlatmak istemiyorum :) Çok güzelsin Jennifer Lawrence!

Exxen uygulamasında Konuşanlar ve Tolgshow itina ile takip ediliyor. Lütfen gülmek için izleyin, gülmeye ihtiyacımız var! her cuma eni bölüm yayınlanıyor, çok da eğlenceli ikisi de.

Çalıştım, üşüdüm ve izin günümü iple çektim siz neler yaptınız ?

Ya bir de okuma köşesi yapmak istiyorum önerileriniz olur mu ? Sallanan fındık kafes salıncak mı sallanan sandalye mi ?


Sağlıkla...


  • Share:

You Might Also Like

22 yorum

  1. Sondan başlayalım; sallanan sandalye ama okumak için değil şekerleme yapmak için, salladığım zaman birşey okuyamıyorum çünkü:-) Filmi bende izlemiştim ve hoşuma gitmişti ki genelde uzay filmlerini pek sevmem. Havaların ısınmasına bende seviniyorum çünkü planladığım geziler ve yazılar var, onlar için sıcak yada en kötü ihtimalle ılık havalara ihtiyacım var:-)) Keyifli bir haftanız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekerleme içinse bi bakayım :)
      Uzay filmlerini ben de sevmem, ödüllü oluyorlar ama napalım:)
      Gezilerinizi sağlıkla yerine getirebilmeniz için bu hafta havalar ısınmaya başlıyor merak etmeyinnn :) yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Simyacı çok sevdiğim kitaplardan biridir:) sıcaklıklar artsın biraz özledimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ediyorum kitabı bakalım :) sıcaklıklar gelcek öyle haberler aldım :)

      Sil
  3. soğuklar bana göre değil artık. çocukluğumda karlar içinde yuvarlanmayı severdim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman yuvarlanılmış tamam artık sıcak olsun o zaman :)

      Sil
  4. Bizi bu soğuk havalar mahvetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç deme hiç :) neymiş bu eksi soğuklar :)

      Sil
  5. Kitabı kesin daha güzeldir :) ama bi şans verilsin derim tabi. Ben de bahar insanıyım aslında yazın aşırı sıcağında da buraya gelip lütfen azıcık sıcaklık düşebilir mi yazabilirim. Hem açık hava olsun ama kavurucu sıcak da olmasın. :) güzel haftalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. simyacı mıı o harika kitaptır kendisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ben de bir kaç blog da görünce tutamadım kendimi:)

      Sil
  7. Simyacı tam pazar kahvesinin yanına giden bir pazar kitabııı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım ve çok heyecanlıyım öyle güzel yorumlar var ki :)

      Sil
  8. Ben artık ne beklediysem filmden:)
    Sallanan salıncak var bir de sandalye olayı var bakalım kafam karışık :) kediler şahane yaaaaa teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. okuma köşesi bilemedim, iki fikir de güzelmiş, aydın, egelisin yanii, ben deee, didim ivit yakın tabii, benim de söke, kuşadası, didim de pek severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasılll Kuşadası mı çok yakın hissettim şuan Deep :)

      Sil
  10. O nasıl filmdi efendim hayal kurmaya çalıştım zorladım biraz hararet yaptık, hayal kurabilen bir insan değilim maalesef, böyle fantastik şeyler çok garip geliyor ancak izleyince idrak ediyorum, evet şu şuralar Dünya olarak bir kahkaha atmaya ihtiyacımız var, o uzay gemisindekiler kahkaha attılar mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik filmleri sevmeme rağmen ben de hayal edemedim :) kahkaha atmayı kenara bırakalım gün yüzü göremediler çok yazık :) teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  11. Simyacı mı gördüm?! Bol, keyifli okumalar dilerim... 😘

    YanıtlaSil
  12. Passengers'ı bende beğenmiştim. Yaratıcı bir konusu var. Jennifer Lawrence bence de çok güzel. :)

    YanıtlaSil