Empati Diye Bir Şey Var

By Mavinindenizi - Ağustos 14, 2016

Bugün pek uyumalı bir gün olmadı bana anlaşılan :) Ne çok yazasım varmış :)
Ama içime at at at her gün midem ağrıyor, her gün migrenim tutuyor, bu da can canım!
Neyse... Ne diyorduk ?! Empatiiii.
Empati çok önemli bir şey. Varlığından haberdar olmayanlara selam olsun!
İnsanların birbirini anlayabilmesi ve birbirine anlayış gösterebilmesi için önce empati nedir ? Onu bilmeleri lazım. Karşınızdakinin yerine kendini koyabilme -sanatı-
Evet resmen sanat!
Çünkü bunu başardık mı, çoğu sorun kalkıyor. Karşınızdakine hak vermiyorsanız ona göre tepki alıyorsunuz, hak veriyorsanız da ona göre dikkat ediyorsunuz. Her iki seçenekte de saygısızlık olmamış oluyor, dedikodu olmamış oluyor, sağlam adım atılıyor sağlam!
Bi durun da iki sn nefes alıp düşünün, "neden bana bunu dedi ? Ben olsam ne yapardım?" sadece iki saniye!
Empati diye bir şey var. İnsanları birbirini anlamaya teşvik eden bir şey. Kim neyi neden yapıyor ? Belki sen daha fenasını yapacaktın ? Celallenme de bi düşün.
Empati önemli!

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum