Demir Eksikliğim

By Mavinindenizi - Ağustos 07, 2016

Bugün ne yaptım ile başlayacak olursak konuya, bir şey yapamadım. Peki neden ?
Küçüklüğümden beri demir depolarım boş benim. Küçükken gizli gizli toprak yermişim zaten :) Sonra ne zaman kan tahlili yaptırdıysam demir depolarımın boş olduğu söylendi. Ömür boyu kullanılması gereken bir ilaç verildi falan filan. Tabi ki ben de bir ilacı sürekli kullanamayanlardanım! Ama sürekli kendimi yorgun hissediyorum. Hatta son iki hafta da iki defa bayılma noktasına geldim.
Bugün de o kadar halsizdim ki, mesaiyi saate bakarak tamamladım. Kolunu kaldıracak halinin olmaması ne kötü bir duygu!
İçimden oynamak gelirken, hareket etmekte zorlanmak!
İşte demir eksikliği budur!
Aslında bendeki demir eksikliği de değil. Demir var, depo boş! Dolayısı ile kandan almaya başlayınca halsizlik yaşıyorum.
İnsanın bütün gününü, günlerini ertelemesine sebep olan bir şey.
İlaç kullanmaktansa faydalı yiyecekler tüketme taraftarıyım. O yüzden araştırmaya başladım. Yeşil yapraklı sebzeler ön planda. Hiç de dikkat edemem böyle şeylere :)
Ama sağlık önemli. Her şeyin başı sağlık! bize verilen vücuda iyi bakmak bizim görevimiz. Kendimizi ihmal ettikçe yaşam kalitemiz de düşüyor.
Bende bu yüzden demir depolayıcı yiyecek arayışındayım :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum