Zaman Makinesi Her Eve Lazım

By Mavinindenizi - Ağustos 19, 2016

Hiç zaman makinesi istediniz mi demicem,herkes ister çünkü. Şöyle en sevdiğimiz, en mutlu olduğumuz yere gidip orda kalmayı...
Zaman makinesi bazı günlerde hele çok lazım oluyor. Mesela bugün olsaydı, bugünü yaşanmamış yapardım. Atlamak isterdim tarihte bugünü.
Siz hiç kendinizi çok değersiz hissettiniz mi ? Ama çok! Bayaaa değersiz yani.
Ben hissediyorum. Hele buara bayaa hissediyorum. Fikirlerimiz önemsemediğini zaman degersizligin dibinde oluyoruz.
Zaman makinem olsa 9-10 yaşlarıma dönmek isterdim. En rahat yaşlarım, en mutlu...
Şükür bugünümüze tabi o ayrı!
Ben sadece su değersiz hissettirilerek geçen günlerime üzülüyorum.
İnsanlara değer vermek, dinlemek demek, söz hakkı tanımak demek, onemsemek demek.
Kimse  onemsenmedigi yerde mutlu hissetmezki.
Ah zaman makinesi... Olsaydın ne güzel olurdu.
Ya da ışınlanabilsek mesela ?
Şuan mutsuz muyum ? Hop kacabilsem...
Ama maalesef...

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum