Pazar Kahvesi

By Mavinindenizi - Şubat 28, 2021



 İçildi mi kahveler ?

Havaların ısınmaya başlaması insana enerji veriyor değil mi ? Kendinizi siz de daha zinde hissetmiyor musunuz? Gerçi bugün tamamen benim şansıma Ankara'da hava kapalı. Ankara'da olanlardan özür diliyorum :) Ama hafta içi sıcak diyor hava durumları, bakalım. 

Gerçi bu psikoloji durumun astro gündem ile de ilgisi olabilir ben tam bilmiyorum bilen birisi beni de aydınlatabilir mi ? :) Bir de 25 yaşından sonra yükselen burcuma mı bakmam lazım bunu da anlatacak birisi var mı ?

Bu hafta Simyacı okuyorum ve onu yazmak için aşırı sabırsızlanıyorum komple altı çizilesi bir kitap çok tatlı çok! 

Ben toplu taşıma kullandığım için sizlere otobüs anılarımı anlatsam da gülsek ? Her gün bir şeylere gülüyorum otobüste ama yaşarken komik olmuyor :) Otobüste hiç uyuyamayan ben geçen sabah uyuyakalmışım mesela, her gün aynı durakta indiğimiz ama asla konuşmadığımız amca uyandırdı :) Uyandırmasa geç kalacaktım işe, tüm otobüse teşekkür ederek indim, aşırı güldüm buna :) 

Herkese keyifli haftalar diliyorum :)

Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

22 yorum

  1. Kahve takımları çok güzelmiş, insanın görünce kahve içesi geliyor:-)) Toplu taşıma her zaman eğlencelidir, bu aralar büyükşehirlerde biraz sıkıntılı olsa da, keyifli geçer yolculuklar:-)

    Size de keyifli haftalar:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz anılar var toplu taşımada görmek isteyene :) daha neler var arada yazarım güleriz hep beraber :) kahve takımlarımı yazmamışım arkadaşım memleketinden getirmişti kıyamıyorum çok az kullanıyorum ben de :) teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Yaaa çok teşekkür ederim çok incesiniz :)
      Otobüsteki amca büyük yardım etti ama günaydın diyorum üstüne almıyor inatla deniyorum selamımı alsın diye bakalım :)

      Sil
    3. Tebessümle okudum:) Otobusteki amcaya slm birgün mutlaka cevap verir:)

      Sil
  2. İyi haftalar olsun şimdiden :)) Arada küçük anılarınızı böyle yazı sonlarına ekleyin bence çok tatlı olmuş :)
    Simyacı için bekliyorum yorumlarınızı da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tabiki eklerim beraber güleriz :) simyacı iki güne geliyor çok teşekkür ederim çok incesiniz:)

      Sil
  3. Ankara nın soğuk havası geçmez zaten... :D

    YanıtlaSil
  4. Bana da buna benzer takım hediye edilmişti. Daha hiç kullanmadım. :) Kahve her zaman iyi gelir.
    Ben de Simyacı'yı okuyorum bu aralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de arada kendimi şımartmak için kullanıyorum :)
      Simyacı iyi geliyor değil mi :)

      Sil
    2. Evet güzel gidiyor da herkes övdüğü için beklentim çok yüksekti, sanırım biraz daha farklı bekliyordum. Yine de güzel. :)

      Sil
    3. Övülen kitaplarda hep öyle oluyor öyle olunca insanın motivasyonu düşüyor onları unutarak okumaya çalış :)

      Sil
  5. Simyacı mükemmel bir kitap, yıllar önce okumuştum, etkisinden çıkamadığım kitaplar arasında:)) Ankara'da hava belli olmuyor ne yazık ki hiç, genelde kapalı ve soğuk:) Kahve takımını herkes yazmış, ben de yazmadan geçemeyeceğim, çok güzelmiş, güzel günlerde kullanın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bitti ben de yorumlarımı yazacağım simyacı için çok çok güzel :)
      Kahve takımı için de teşekkür ediyorum, gerçekten ben de çok seviyorum :) Ankara’nın havasının hiç savunacağım bir tarafı yok maalesef :)

      Sil
  6. ayy twitirda eveet senin otobüs maceraların keyiflii, o amcayı da yazmıştıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orda anlık paylaşıyorummm napıyım içimde kalmasın diye, ilk defa bugün selamımı aldı :)

      Sil
  7. Çok teşekkür ediyorum bu ince yorumun için :) kitap şimdi bitti yazacağım şahane şahane:) :)
    Çok güzel hafta olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Toplu taşımada yaşananlar cidden çok komik olabiliyor :) Yazarsan ben de bir hikayemi yorum atarım :D

    YanıtlaSil
  9. Bu yükselen burcunu tespit etmekte bir iş bir kaç siteden kontrol ettim ama hep farklı sonuçlar aldım. Simyacı konu itibari ile bahsettiğiniz gibi gerçekten güzel bir kitap, havalar ısınsın artık ama yakmasın hep bahar kalsın. :)

    YanıtlaSil
  10. Otobüste uyumak da çok tatlı oluyor :)

    YanıtlaSil