Pazar Kahvesi

By Mavinindenizi - Şubat 14, 2021




 Kahve içenler ve içecek olanlar geldi mi ? 

Biraz sevgi biraz sahiplenme konuşalım mı ? Sevgililer gününden dolayı gündem sevgi, ama kesinlikle sevgililer günü kutlayın kesin partiler yapın demiyorum. Her gün sevgililer günü mantığındayım. Bir gün kutlayıp ertesi gün kavga ettikten sonra pek bir anlamı kalmıyor kutlamanın. 

Sevgi günü desek? Sevgimizi göstersek? 

Sevmek böyle bir şey değil ki, dur hediye alayım da kutlayalım. Neyi kutluyoruz ? Kutlamak dediğimiz şey yardım etmek olsa mesela eşimize yardım etsek, kibar olsak, bir çikolata alsak daha anlamlı olmaz mı ? Bence olur. 

Bence gerçek sevgi saygı duymaktır. Yardım etmek, alttan almak yeri gelince susmaktır. Mesela eve gelirken sevdiği çikolatayı almak veya akşam sevdiği çayı demlemektir. Kaç kişi sevgilisinin veya eşinin sevdiği yemekleri biliyor ? 

Sevgililer günü nedir yaaaa diyip etrafta paylaşılan hediye fotoğraflarından sonra küsmek nedir mesela ? Hediye al çiçek al ama sadece bugün değil içinden geldiğince al. Gösteriş için yapılan hiç bir şey kalıcı olmuyor. 

Sevginin kıymetini bilenlerden olmayı diliyorum hepimize... Ölüm gibi bir gerçek varken onu unutmadan kalp kırmadan beraber yürüyebilmeyi diliyorum. Yan yana yürümek işin en zor kısmı sanırım, sabırla ve saygıyla olabilir. Sevmek bir gün değil her gün... 

Sadece aşk değil; sevgi günü bugün. Eş, çocuk, kedi, sevgili, anne, baba, dost... 

Siz ne düşünüyorsunuz ? Bu sadece benim düşüncem, herkese saygım var.

Artık rahat rahat yeni kitaba devam edeceğim için mutluyum buarada! Bir de indirimde saç boyası almayı unutmadığım için kendimi de tebrik ediyorum. 

Evet bu pazarı dinlenmeye ayırdık biz, keyifle geçsin sizler neler yapıyorsunuz? 

Sevgi gününüz kutlu olsun !


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

48 yorum

  1. Çok doğru bir yazı. Birilerinin belirlediği ve hediye almak zorunda olunan günler hiç bana göre değil. Sadece sevgililer günü değil, anneler günü, babalar günü de. Sevgi özeldir, seven için yılın 365 günü aynıdır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh be yalnız olmamak bazen nasıl güzel geliyor :)
      Özel hissettirdiğimiz ve hissettiğimiz her gün özel bence de, yeterki belirli kurallar için yapmış olmayalım..

      Sil
  2. Fikirlerinize katılıyorum ve SEVGİ GÜNÜ daha yakışan bir isim olmuş:-) Sosyal medya çılgınlığı bu konuda istemsiz bir olumsuz tepki oluşturuyor bir çok insanda, ki ben de bundan rahatsız olanlardanım:-)

    Bir tek kelime dikkatimi çekti, müsaadenizle ona bir parantez açmak istiyorum:-) Yardım konusunu ben çok kabul etmeyenlerdenim. Aynı evi paylaşıyorsak yapılanların yardım değil, sorumluluk olduğuna inanan erkeklerdenim:-)

    Pazar günümüz aile saadeti ve blog okumaları ile geçiyor ve bundan da büyük keyif alıyorum:-) Keyifli pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açtığınız parantezi saygı ve hayranlıkla kabul ediyorum! :)
      Aslında içten içe öyle düşünüyor olsamda yanlış anlaşılmamak adına yardım diye belirttim ama aynı evi ve hayatı paylaşan insanların sorumlulukları ortaktır, bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim..
      Pazar okumasının yeri de ayrı güzel değil mi :)

      Sil
  3. Oooo Cino, çocukluğumun aşkı :D Sevgililer gününü hiç kutlayamadım ne yazık ki, zaten ilk sevgili olduğum kişi ile Şubat ta çıkmaya başlayıp aynı yıl Eylül ayında evlenince, ve evlendiğim arkadaş ki hala evliyim kendisiynen, lüzum görmediğinden böyle günlere zamanla evrilen Ben oldum ve kütük kıvamını aldığım söylenebilir, şaka bir yana, sevgisiz olmaz :D sevgiyle, hep.. ve kitapla ve sağlıkla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cino en sevdiğim çikolata asla dayanamıyorum! :)
      Ya böyle kutlamamaya can kurban değil miiii :) zamanla Bunları önemseyemiyor olmak aslında gerçekten en güzeli, beklenti olmuyor :) yorumunuz için teşekkür ederim sevgiyleee 🙏🏼

      Sil
  4. Evet bu güne sevgi günü diyelim ve her günümüz sevgiyle geçsin... Ben de bugün böyle bir yazı yazdım aynı düşüncelerdeyiz... Ama bu günü kutlayanlara da saygımız sonsuz her zaman :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olmamıza sevindim bugün ilk fırsatta yazınızı okumaya geleceğim :)
      Biz onlara saygı duyalım onlar da bize :)
      Sevgiler benden.. :)

      Sil
  5. Çok haklısın hocam, sevene her gün bayram olması lazım, bunu 1 güne indirgeyip ''indirim'' adı altında değişik değişik ürünler piyasaya sürülüyor, saçmalık yani. Ben birini seviyorsam, canım ister, hadi gidiyoruz derim mesela küçük sürprizler vs. ama dediğiniz gibi iş şova döndü artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben asla anlamıyorum internette her bahaneye bir indirim kampanyası :)
      Bide böyle ‘önemsemiyormuş’ gibi yapıp etrafındakileri gördükçe kavga edenler var ki eyvah eyvah :)
      Önemli olan gerçekten her fırsatta sevgiyi belli edebiliyor olmak.. şova gerek yok :)

      Sil
  6. Sevgi sadece yanyana yürümek değildir. Ki görünüş bazen çok aldatıcı olur ne yazık ki...
    Ömürlük sevelim
    Sevilelim.
    Anlayalım
    Anlayış görelim.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aldım kabul ettim yorumunuzu :)
      Zaten en temelde değil midir saygı güven sevgi anlayış?
      Bunlar olduktan sonra gerisi gelir diye düşünüyorum :)

      Sil
  7. Good thoughts happy Valentine’s Day!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Christine! :) happy valentine’s day!

      Sil
  8. Sevgi günü terimini sevdim. :)

    YanıtlaSil
  9. Hediye falan almadım ben de vermedim . Missss gibi evimin mutfağında mahlepli kurabiye yaptım yanına sıcacık bir çay bu karlı günde iyi gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsunnnn! En güzelini yapmışsınız :)
      Ben de evde tatlı yaptım bir de kahve birde en sevdiğimiz dizi tamamdır :)

      Sil
  10. "Bence gerçek sevgi saygı duymaktır. Yardım etmek" aynı düşüncedeyim.

    YanıtlaSil
  11. Sevginin kıymetini bilenlerden olalım. Bir gün değil her an sevelim.

    YanıtlaSil
  12. Sevginin sahtesi var mı? Sevgi olmayan bir yerde nefret veya öfke vardır. Gösteriş olayı sevginin olayı değil de aslında biraz hastalık gibi sanırım, ya da ben bu konulara çok uzağım her neyse ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevginin gösterilen kısmı var diyebiliriz, keşke herkes böyle düşünüyor olsa yani sahtesi olmadığını..

      Sil
  13. En güzeli! Ben bi doğum günlerinde hassasım ki hediye değil ‘iyiki doğdun’ kısmını duyma benim beklentim :) ama gerisi dediğiniz gibi hediye falan yok en güzeli, ki zaten dinimizde yeri olmaması başka cümleye gerek bile bırakmıyor.

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir yazı emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Sevgi günün kutlu olsun, küçük ayrıntılarda sevgiyi hissettirmek bana göre de daha çok mutluluk verici:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sevgi günümüz kutlu olsun! Sevgiyi bilenler olsun etrafımızda :)

      Sil
  16. ''Sevgi günü'' ne güzel. Bence de böyle diyelim sevdim :):)
    Elinize sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) sevmenize mutlu oldum

      Sil
  17. Merhabalar.
    Sevgi, her şeyin başıdır. Yaratılan her şeyin çamurunda sevgi suyu vardır. Kısaca, yeryüzü sevgi üzerine yaratılmıştır. Yazınızda bahsettiğiniz gibi, şu kısacık ömrümüzü neden birbirimize çekilmez ve zindan ediyoruz. Ama gel gör ki, eşref-i mahlukat denen insanoğlu nefsinin yüzünden hayat okulunda sınıfta kalmıştır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey merhaba ne güzel özetlediniz... maalesef bazı şeylerin kıymetini yanımızda iken bilmiyoruz bazen de çok geç oluyor...
      yorumunuz için teşekkür ederim.
      saygılarımla..

      Sil
  18. Muffin ile tanışmaya geldim ama sayfa hata verdi tekrar geleceğim o kadar güzel ki :)
    Yorumunuz için teşekkür ederim sevgi ile kalın :)

    YanıtlaSil
  19. Sevgililer gününe karşı değilim :) Anneler günü var, babalar günü var. Böyle günler güzeldir. Bir vesiledir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla karşı değilim :) her zaman öyleymiş gibi yaşanması gerektiği tarafındayım :)

      Sil
  20. Mavi,
    yazdıklarına bayıldım
    kesinlikle aynı fikirdeyim
    AdSense konusunda bir sorunum var acaba yardımın olur mu
    Fatura adresimi doğrulayamadım
    bir türlü PIN adresime gelmedi ne yapmalıyım
    bir bilgin var mı acaba?
    Yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Sorunuz için baktım ama ben henüz fatura adresi ekleyecek sınıra gelmediğim için ben de o kısım pasif durumda henüz, o yüzden ilerleyip bakamıyorum :(

      Sil
  21. Sevgi bir güne sığdırılabilecek bir şey değil,sevgi bir duygu ve duygularımızın bir ölçütü yoktur bence bu tarz günler bizi sevgide sınır koymaya yöneltiyor gibi oysa her güne ve o gün ki yaşantımıza ve sevdiklerimize her durumda sevgi katabiliriz illa herkes tarafından benimsenmesi gerekmiyor o günün hediye almak için sevmek için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin onayına sunduğumuz sevginin gerçekliğine çok da inanmıyorum ki bazı şeyler kişilere özel kalmalı ki özel kaldıkça güzellik katıyor bencede..

      Sil
  22. Sevgi hergün her an hissedilip gösterilmesi gereken bir duygudur bence..
    Yazdıklarına kesinlikle katılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece bir gün olsaydı kimsenin ince düşünmesine gerek kalmazdı :)

      Sil
  23. Hepimizin sevgi günü kutlu olsun. :) Sizinle aynı görüşteyim. Sevginin hediyeyle ölçülebileceği fikrine de karşıyım, bu günü sırf özel diye romantizmle doldurmak da yapmacık geliyor. Her gün sevmek lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de evet hediyenin boyutu paylaşılmaya değerlik kısmı var ki içler acısı o yüzden böyle böyle büyüyebiliriz :) sevgi günümüz kutlu olsun:)

      Sil
  24. ayy özlemiştim pazar kahvesiniii :) yine o kediiii :) cino ve çikolataa :) sevgi günü peku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür ederim :) o kediyi her gördüğümde çekiyorum isim vermeme az kaldı :)

      Sil