İzledim: House of the Dragon

By Mavinindenizi - Ekim 26, 2022

 Lütfen şu heyecanımı sizlerle paylaşabilir miyim ?

Ama baştan başlamam lazım konuya. Ben Game of Thrones' en en en son izleyenlerdenim. Üniversiteye giderken ilk bölümünü açıp maalesef kelleleri görüp 'ben bunu izleyemem' diye düşünerek geri kapatmıştım. Etrafımda herkesin deliler gibi izlediği diziye başlamamış olmanın eksikliğini de hiç hissetmedim nedense. O kadar haklı buldum ki kendimi o dönem. Soran herkese 'bana göre değil' dedim. Şuan ben de kendime inanamıyorum. Ama herkesin vardır böyle dönemleri herhalde. Var dimi ?

Neyse zaman geçti ben mezun olacağım zaman finali yayınlandı ve sosyal medyam GOT ile kaynadı ben hala izlemediğim için 'oh be kötü finale denk gelmedim' kafasındayım. Gel gelelim nasıl oldu da izlemedim kendimi hala anlamıyorum ama yaklaşık 2 sene önce izledim; baştan sona! Her gün delirdim her gün dizi izleyeceğimiz saati bekledim, her gün bunu konuşacak arkadaşlar buldum etrafımda. Aşırı gergin, heyecanlı bir izleme döneminden sonra 'iyi ki' dedim. 'iyi ki en son izlemişim, ben yıllarca bekleyemezdim.'

E şimdi ne oldu ? Senelerce bekleyerek bu diziyi mi izlicez? Aşırı gerginim :) Evet dizi tabi ki çok güzel, yani kötü olma durumu var mı bilmiyorum, kötü yorum görmedim görsem de yanlış izlemiş diye düşünürüm. Şaka bir yana benim de kendi içimde birazcık sindiremediğim şeyler var. Zaman atlamasını abartmamış mıyız ? Oyuncu değişikliği kafa karıştırıcı oldu bence. Elbette planlamalara uygun olsun diyedir ama bizler oyuncularla bağ kurduğumuz için tam oyuncuya alışmışken aynı rolde farklı oyuncu görünce bir duraklamadık diyemem. Ama genel hatları ile o heyecanı çok özlemişim!

Neden ejderham yok ? 

Finalinde içimden sövmüş olabilirim. Hüzünlü bir finaldi, ben yazılar akmaya başlayınca 'nasıl ya? Şuan mı bitti?' dedim. Öyle kötü bir yerde bitiyor ki bir sene beklemek haksızlık :)

Siz izlediniz mi ? 

Daemon'u seveceğimi en baştan anlamıştım, gerçekten. Bir de bu ailenin en iyi kralı sensin be Kral Viserys. Hem tatlısın hem ileri görüşlü hem toparlayıcı; olması gerektiği gibi. Adil, ailesine bağlı ve bir o kadar da pamuk kalpli. Bir de o sorunun cevabını yanlış kişiye vermeseydin :) E hasta yatağında olur o kadar, hallederler herhalde :)




Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

19 yorum

  1. Got ilk dört sezonun yeri bende ayrı sonraki kısımlar çok sarmasa da o evren içimize işlemişti bi kere. House of Dragon ise yarısını izledim daha valla indir kaldır beni yordu edebimle para verip izliycem. 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahhahaha sesli güldüm :) direkt para ver kurtul, o strese bide indirme arama eklenmesin aman :)

      Sil
  2. Sana bir şey itiraf edeyim:)) ben hala izlemeyenlerdenim, yabancı dizilerle pek aram yok Friends dışında, filmleri daha çok izliyorum:)))
    Senin bu yazını okuyunca ben de başlasam izlemeye diye düşündüm gerçekten, senin yazılarındaki bu tatlı anlatımı seviyorum:))))

    Bu arada 5 Kasım Cumartesi günü saat 12:00'de Blog Buluşması var Moda Cafe'de:))) Hadi sen de gel, hem hepimiz tanışmış olacağız, hem de güzel bir arkadaşlık olur:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya çok tatlısın, tarzına uyarsa neden izlemeyesin :)
      A aa kızılay moda cafe mi ? vardiyalı çalışıyorum ama eğer ayarlayabilirsem gelmeye çalışayım, ama lütfen bana nerde bir söyle, kesin yanlış yere giderim ben :)

      Sil
    2. Kızılay İzmir caddesinde Moda Cafe, Ayakkabı Dünyası mağazası var İzmir caddesinde, tam onun üstü:))) 5 Kasım Cumartesi günü saat 12:00'de
      İnşallah ayarlayabilirsin, çok isterim senin de olmanı:))))

      Sil
  3. dizi zevkin harika :) sevdiğim diziler hakkında yazan insan bulmak zor, zaman atlaması beni korkuttu biraz sanki bundan sonrası güzel olmayacakmış gibi geldi ama çok da heyecanla bekletti o bölüm sonra bütün endişeler gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzliyor olmana çok sevindim çevremde izleyen çok az! Anlıyorum o yüzden :) Aksine ben güzel olacak gibi düşünüyorum, deme öyle deme! Resmen savaş geldiiii :)

      Sil
    2. çok başka bir boyuta atlayacak her şey ^^ bence çok da duygusal devam edecek artık

      Sil
  4. Hakkında çok okusam da çok şeyler duysam da, merakla beklendiğini bilsem de ben de izlemeyenlerdenim. Neden ısrarla erteliyorum acaba? Emeğine sağlık. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız Hanımcım tutmayın kendinizi izleyin gitsin :)

      Sil
  5. oooo aşırı bir gergin izleyici oooo :)

    YanıtlaSil
  6. Ben izlemedim. Nedense meşhur olan hiçbir şeyi de izlemedim ben. Lost vs...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lost vs ben de izlemedim ama bu dizi izlenmeyi hak ediyor :)

      Sil
  7. İzlemeyenler kervanına ben de dahil oluyorum. :)
    Bir dönem çevremdeki arkadaşlarım izler ve konusunu çok konuşurdu ama merak edip de izlemedim niyeyse. Diziyi görünce anılarım canlandı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemediğiniz anılar mı ? :) Zevk meselesi, olsun :)

      Sil
  8. Diziyi duyunca ben de bi 'Acaba ?' olmuştum ama güzel güzel, bir bakın siz :)
    Acaba ah emilia! kalbim daenerys :) onlar çok başka.

    YanıtlaSil