Okudum: Gizli Bahçe

By Mavinindenizi - Ekim 01, 2022



 Ah Deep! Ne güzel kitap önerdin yine… O kadar tatlı bir kitap ki..! Ne okumalıyım dedim, Deep cevap verdi aldım okudum, yazmakta geç kaldıklarımdan. O yüzden Deep’e teşekkürle giriş yapıyorum:) 

İlk sayfadan son sayfaya akıcılık, anlaşılırlık, sadelik sizi alıyor ve asla bırakmıyor. Bazı kitaplar elden düşmüyor ya bu kitap o ‘bazı’ kitap işte. Merak ettiriyor, müdehale ihtiyacı duymana neden oluyor, dizi izler gibi okuyorsunuz.

Ah Mary… Aile konusunda bir o kadar şanssız, seçtiği aile de o kadar da şanslı. Kendi şansını kendi yaratan ama bunu bilinçli yapmayan, yabani dedirtecek kadar içe kapanık ve asi ama aslında meraklı, öğrenmeye açık ve sevmeyi bilmediği için yabani sanılan, bence, pamuk kalpli küçük bir kız. Yalnız başladığı hikaye meraklı yapısından dolayı kalabalıklaşıyor. Yer yer yapmaması gereken şeyleri yapıp, atmaması gereken adımları atarken yer yer içine kapanmakla kalmayıp kendini kendine kapatan Mary’nin tatlı hikayesi. 

Uzun süredir okuduğum kitaplar içinde kalbimi heyecanlandırdığı için, masumiyeti hatırlattığı için çok sevdim. Eğer biraz moral lazım, insanlar ne kötü dediğiniz bir dönemdeyseniz; buyurunuz.  Severek okudum. 

Açık-anlaşılır-sade, konusu yerinde, akıcı, sürükleyen yapısıyla rahat okunan, elinize yapışacak bi kitap. Çok övdüm yine demi? Ama hakediyor :) Çünkü neden okumayasınız ? 

Ne çok severim sürükleyici kitapları, kafamı dağılabildiğim nadir anlar, o yüzden sevdiğim kitapları herkes okusun istiyorum. Herkesin kafası dağılsın, açılsın istiyorum. Neden bu lezzeti herkes bilmesin ? Ben mesela bazen düşünüyorum önceden de seviyor olmama rağmen lezzeti neden geç farkettim. Kendini tanımakla ilgili. Kendi içimize mi yolculuğa çıkarıyorum Şuan :) 

Sağlıkla…

  • Share:

You Might Also Like

5 yorum

  1. Kitabı görmüştüm ama okumadım. Ne tatlı anlatmışsın, böyle kitapları severim. :)

    YanıtlaSil
  2. eveeet en sevdiklerimden buuuu artık :) masumiyet yaa çok lazım bu dünyayaa :)

    YanıtlaSil
  3. Okuyup yorumlamanızı heyecanla bekliyorum ben de o zaman :)

    YanıtlaSil