İzledim: Güç Yüzükleri

By Mavinindenizi - Ekim 19, 2022

 Yüzüklerin Efendisi yazıp kaçsam yeterli bir yazı olmuş olur gibi bir his var aslında içimde.

E ben kim oluyorum da böyle bir filmin dizisini anlatacağım ? :) Yok dizi anlatmak yok şahane, bayıldık, sevdik deyip noktalamak var. Neyse uzun lafın kısası izlemeyen kaldı mı ?

Ben yüzüklerin efendisini bayılarak izlemiş biri olarak merakla diziye başladım, ne ara birinci sezon bitti bilmiyorum. Diziyi kötü eleştirenler olmuş, neden ? Verilen emeğe de kötü yorum yapmak pek uygun gelmiyor bana. Konu kötü işlenir, sıralamada mantık hatası vardır o ayrı; ama öyle bir durum da söz konusu değil.

Dizi karakter seçimiyle, ele alınışıyla gayet güzeldir. Küçük bazı yerlerde ben de 'Neden?' diye sordum. Yani güzel Galedriel gerçekten oradan yüzerek çıkabileceğine inandın mı ? Böyle yerlerde ben de tabi ki ister istemez sorguladım. Ama türü gereği çok normal değil mi ? Yıldızdan düşen amca aklımı aldı mesela ya da Nori'nin cesareti kalbime umut serpti. Arkadaşlık desek elflerle cücelerde! Mekanlar, tonlamalar, sahne geçişleri... Ben beğendim, severek izledim ve şimdi ikinci sezon için bir sene mi bekleyeceğim diye dehşetle sorguluyorum. O kadar uzun beklemeler korkutucu değil mi ? Dizi güzel olunca beklemesi üzücü hal alıyor. Sırf bu yüzden Game of Thrones'i herkes izledikten sonra izledim. Hayır o yüzden değil tabi ama son izlemek baya güzeldi :) 




Bir de bi kitap okuyorum seri, bitsin beraber paylaşayım :) Çok güzel. 

Sağlıkla…

  • Share:

You Might Also Like

15 yorum

  1. İkinci sezon için bir yıl beklemek hayranları sabırsızlandırıyor. Ama iyi bir iş çıkarmak için de gerekiyor değil mi bu zamanlar. Emeğine sağlık 👏👏😊😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki tamam bekleyelim ama bir yıl da beklerken çok uzun değil mi :)

      Sil
  2. ben de zaman çarkında uzun zaman yeni sezon bekleyeceğim diye üzülmüştüm bi de bu çıktı :( diziye başladım güzel de ilerliyordu ama aravermek durumunda kalmıştım devam ederim. zaten bu tarz kült yapımları diziye çok yoğun yansıtmak çok zor olur insanlar ne bekliyor anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben izlemedim, batı dizilerini izlemiyorum. Yabancı dizi olarak baktığım bi Kore dizileri falan. :)
    Yüzüklerin Efendisi filmlerini defalarca izlemiştim, bende yeri ayrıdır. O haliyle aklımda kalmasını istiyorum sadece. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o halini etkileyen bir durum değil, çok çok önceki dönemi ama tercih ve zevk meselesi :) Olsun :)

      Sil
  4. Dizisini izlemedim ben filmini herkes gibi izledim ama. Tüm serileri izlememiş olabilirim ama. :)

    YanıtlaSil
  5. İlk bölümü izledim ama devamını izlemek için içimde bir istek bulamıyorum. Benim merakımı celbetmedi. :(

    YanıtlaSil
  6. Wow izleyen bir kişi bulmanın sevincindeyim :) Ben galadrielin yüzüşüne değil de theo ile bir sürü sahnesi olmasına takıldım theo kim oluyor bu hikayede anlamak imkansız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydaaaa hiç deme orasını. Ben de izlerken anlamlandırmaya çalıştım, dedim bir şey mi çıkacak. Ama yok! Theo sadece ortalık karıştırıyor :)

      Sil
  7. Ben de diziyi izlemedim ama sürekli dizinin kötü yorumlarını gördüm, onların üstüne bu yazı farklı bir bakış açısı oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç yorum okumadan izledim, kötü yorum için ne bulmuşlar ben de merak ettim, bakıcam :) Bir şans verin derim, eğer tarzı size uygunsa tabii.

      Sil