Harry mi Potter ?

By Mavinindenizi - Ekim 11, 2022







Ben size bazen gittiğim yerleri yazmak istiyorum, bir bakıyorum size uygun fotoğraf çekmemişim. Neden ? Ayıp değil mi yaptığım. Hayır susturmayın biraz kendime kızacağım. Neyse çok üstüme gitmeyeyim, kafam doludur.

Zaten şu kafa yorgunluğu değil mi perişan eden. Bazen telefonla konuşmaktan nefret ediyorum. Hatta genelde. Ama kafam doluyken ekstra kötü oluyorum, cümle kurmak zor geliyor. Neyse ne diyordum; geçenlerde Ankara'da bir mekana gittik, ne tatlı :) Bir kaç fotoğraf çekmişim, aferin bana!

Bir de hayatımda ilk defa stand up gösterisine gittim, oh be! Nasıl iyi geldi. Aslında niyetim tiyatroya gitmekti ama izin günümde içime sinen bir oyun bulamadım. Sonra neden stand up olmasın dedim ve iyiki! Önce mekan Pub olduğu için saatlerce araştırmam gerekti. Oradan yorum oku, buradan fotoğraf bul derken gözümü kararttım ve deneyeceğim dedim. Çok iyi geldi be! 

Ankara'nın 'lafazans' isimli stand up ekibinden Rüya Aslangül vardı o güne, o kadar sempatik ki, karnımıza ağrılar girdi. İzlediklerimiz kurgu değilmiş, ne insanlar var dediğimiz bir tecrübe oldu ki daha da gidilir yani. İlk gidiş biraz stres yapmadı değil ki ben konuşmayı seven biri olarak biraz gerildiysem :) Ama gerçekten komikti, eğlenceliydi, desteği de hak ediyor. Ankara'da olan varsa neden gitmesin ? Pub'ın alt katında ayrılan yerde güzel bir ortamda gülmeye gidilir. Ayrıca etkinlik gerekli değil mi bu stresli hayatlarımıza? Kendimize vakit ayırmazsak her şey daha da üst üste geliyor gibi hissederek boğuluyoruz.

Ara ara nefesim daralır benim de, hemen hareketli müzik açarım. olmadı mı düzelmedim mi kitap okurum. Daha da düzelmedi mi komik videolar izlerim. Ama bunlar iyi gelmeyecek ciddiyette ise; uyurum. Ama bu noktaya genelde -anormal durumları tenzih ediyorum- kendimiz geliyoruz aslında. Kendimizden çok dış etkenlere, kişilere, olaylara verdiğimiz değer kendimizden gidiyor. Gittikçe eksiliyor, düşüyoruz. Düşerken tutan olmayınca, tutmayı bırak tutunacak dalları budadıklarında nefret dolup taşıyoruz. Pardon da biz izin vermez isek kimse dallarımızı kesemez. Ha kendimize değer verdikçe dallara da gerek olmayabilir, orası ayrı tartışma konusu.

Ama şuan tartışma yok, öneri var. Tatlı mekan, güzel stand up önerip kaçıyorum. Kendimize vakit ayırdıkça enerji doluyoruz, iç huzurumuz kendimize verdiğimiz değere bağlı. Bencillikten bahsetmiyorum, ikisi çok farklı konular. Karşılıksız sevgiden daha iyi gelen bir şey var mı ? Hayvan sevgisinin masumluğu, pozitifliği tartışılır mı ? Benim bahsettiğim insanın insana duyduğu beklentilerin tüm gücümüzü sömürdüğü.

Bunları da konuşmayalım mı ..?


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

17 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Evet ben de yeni keşfettim çok özgün ve tatlı bir yer çıktı :)

      Sil
  2. Ankara'da olsam dedirtti ki o cafe bana. :D
    Bende geçen sene kızlarla gittiğim stand up için yeniden bilet aldım, kocamla gideceğim bu sefer de. Güzel bir stand up insanın ruhuna iyi geliyor, deşarj oluyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Ankara'da olsam kadar değil ama Ankara'ya yolunuz düşerse uğrayacak kadar güzel diyelim :)
      Ben de tekrar giderim artık diyorum, gerçekten iyi geliyor.

      Sil
  3. Kadın stand-up'çıları genelde beğeniyorum. Kadınlar komik olamaz diye saçma sapan bir düşünce var erkekler arasında, ya da kadının anlattığını anlayamam korkusu bence.. Ama iyiler genelde :) Güzel bir gece geçirmişsiniz, ne iyi olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın, erkek diye düşünmedim ama ben de aksine kadını daha iyi anlarım gibi düşünmüştüm. Ki kendini zorla da anlattı zaten, bi şans verin derim :)

      Sil
  4. nefesin darılmasın beee :) stand up da kafe de iyimiş hayat güzel yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat baktığın yöne ve şekle göre Deep :)

      Sil
  5. İyi yapmışsın şifa olsun. Ayrıca çok da güzel söylemişsin:"Biz izin vermez isek kimse dallarımızı kesemez. " Emeğine sağlık 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle değil mi ama ? Teşekkür ederim yorumun için.

      Sil
  6. Harry Potter ♥ ne kadar şahane bir mekan :)

    YanıtlaSil
  7. O mekanı biliyorum ama gitmedim henüz, çook güzel:))) Bence de kendimize zaman ayırmalıyız, sonra her şey üst üste geliyor nefes alamıyoruz:) Stand up gösterisini merak ettim:)))

    YanıtlaSil
  8. Bize bizden iyi ne gelebilir ? Değil mi :) Teşekkür ederim yorum için. Mekan cidden tatlı:)

    YanıtlaSil