Okudum 'Mor'

By Mavinindenizi - Haziran 06, 2017

Kahraman Tazeoğlu hep çok başka, hep kıymetli yazarlar arasında benim için.

Öyle derine işleyen cümlelerle öyle hissederek yazıyor ki, okurken hissettiriyor. Konya'da okurken şiir dinletisine gitme şansım olmuştu. Sesi de çok tok! tam şiir okumalık ses dediklerinden.

Ve kitabı 'Mor'u da okudum sonunda. İtiraf ediyorum ilk sayfalarında şaşırmadım değil. Kahraman Tazeoğlu böyle yazmaz dedim ve hemen geçti bu his benden. Konuya girene kadar bir sıkılıyor gibi oldum sonrası nasıl bitti anlamadım. Öyle akıcı, öyle heyecanlı ki...

Dili güzel, duygular güzel, konu güzel... 

Yusuf ile Asena'nın aşkını anlatmış bu kitapta bizlere. Yer yer kızdırmışlar bizi yer yer nasıl güzel sevdiklerini göstermişler. Cümlelerden çok hareketlerin önemini,  karşımızdakini anlamaya çalışmayı. Güzel işlemiş. Sonunu okumayanlar için yorumlamak istemiyorum ama...ama işte :)

Çok okunası olmuş her zamanki gibi. Tebrikler...


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum