Her Günde Bir Güzellik vol1

By Mavinindenizi - Haziran 12, 2017

Eveeeet yepyeni bir konu ve yepyeni bir başlıkla geldim bugün :) Uzun zamandır aklımda olan ama yazıya dökmeye yeni fırsat ve cesaret bulduğum başlık.



Ne demek istiyorum ? Artık 'her günde bir güzellik' paylaşmaya çalışacağım burada hem sizlerle hem de kendimle. Aslında var olan ama bizim farketmediğimiz veya fark edip de farkettiğimizi bile bilmediğimiz güzelliklerden birer tane.
Hatta sizlerde benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Her gün yüzümüzde tebessümün oluşması ve buna az da olsa vesile olabilmek bence çok güzel olur. Yeri geliyor her şey gözümüze karamsar ve kötü görünüyor, gün içinde ne stresler ne telaşlar...O sırada aslında güzel şeylerin de olduğunu bilmek iyi gelmez mi ? Ha tabi 'banane'leşmezsek :)

İlkiyle başlayacağım mesela ben şimdi. Ben parakende sektöründe  çalışıyorum. Yani her gün çok çeşit insan, çok çeşit naz, çok çeşit sinir ve az da olsa güleryüzlü insan görüyorum. Kimisi sima olarak tanıdık oluyor bir süre sonra. İnsanlarla uğraşmak çok zor olsa da her iş de olduğu gibi bu iş de de güzel şeyler tabi ki oluyor. Bir amca var hemen hemen her gün gelir az da olsa bir şeyler alır ve teşekkürünü eder gider. Bu günün güzelliği olarak o amcayı seçtim!

Amcanın ses tellerinde bir problem var, nedenini nasılını sormadım. Sormak istemedim aslında, belki üzülür diye. Büyük ihtimal gırtlak kanseri geçirmiş diye düşünüyorum %80. Eliyle bastırarak konuşuyor çünkü. Bu şekilde başka bir rahatsızlık oluyor mu bilmiyorum. Neyse, her geldiğinde elleriyle gıtlağına bastırarak selamını verir, hal hatır sorar ve giderken de aynı şekilde kolay gelsin dileğini söyler ve gider. Hiç konuşmamayı da seçebilirdi, bir çalışan için kibarlığından ödün de verebilirdi ama o insan kazanmayı seçenlerden.Tabi ki görünüşe göre konuşmaya küsecek bir durumu da yok ama yinede bir çalışan için kendisini zorlamayabilirdi. Adını sanını bilmiyorum ama bu yaptığının güzellik olduğunu biliyorum.

Çok insan var selam vermeyi, kolay gelsin demeyi esirgeyen. Ama böyle güzel insanlar onların kusurunu da kapatıyor. Hepimiz kendi hayatımızda sıkıntı, stres içerisindeyiz elbette.  Ve birbirimizi ne kadar anlamazsak o kadar zorlaşır gün geçirmek.

Her günümüzün güzelliklerle geçmesi dileğiyle :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum