Mutluluk İçinde Yerini Bilene

By Mavinindenizi - Haziran 11, 2017

İnsan psikolojisi ne değişik şey değil mi? Mutlu olmak için atılan bir sürü adım ve sonuç odaklılık... Çok istediği bir şeyi alınca mutlu olacağına inanılırken insanoğlunun doyumsuz olduğunuz gözardı edilmesi!

Biter mi isteklerimiz? Biter mi 'şunu da alayım' daki 'şu' 
Hep daha fazlasını isteriz. Her konuda böyledir bu. Daha çok arkadaş, daha çok sevgi, daha çok ilgi, daha çok alışveriş. Hepsinin nedeni ortak:mutlu olma isteği. 

Bu ay aldığım dergide okudum şimdi, 
Mutluluk aranmaz.
Pozitif dergisi'

Ne güzel anlatmış dimi? Olan'a izin verilmişlik. 
Aslında buara en çok buna odaklanmaya çalışıyorum ben de. Senin istediğin kadar değil, olan kadar ilgi. 
Senin istediğin kadar değil olduğu kadar arkadaş. 
Ve olan kadar anlayış. 
Şu sözü haklı çıkarıyoruz 'mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme' 

Olduğu kadar demiş Şems de. Haklı demiş. Mutluluk olana saygı duymak sanırım. Ne kadarımız başarıyor bunu bilmiyorum ama başaranlar mutlu. 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum