İyi Seneler Olsun

By Mavinindenizi - Aralık 28, 2022

Yeni yılda bu yazıyı yazıp paylaşmak isterdim ama kesin vaktim olmaz, geç paylaşmak zorunda kalırım. Geç paylaşmak yerine erken yazarsam bir şey fark etmez bence :)

Yeni yıldan öyle çok şey beklemiyorum aslında, her gün yeni bir başlangıç değil mi ? Nerden nasıl baktığımıza bağlı. Her sabaha yeni bir şans vererek başlarsak neden olmasın ? Sonuçta bir gün ile değişen bir yıla beklenti bağlamak da ne kadar doğru olur, tartışılır. Ama biz neden tartışalım :)

İyi seneler demeye gelip tartışıp çıkamam, olmaz. Biz yine de güzel dileklerde bulunalım çünkü umut hep var olması gereken bir duygu. Umut denge ile olması gereken bir duygu desem daha mı doğru olur, fazlası üzebiliyor çünkü. Aman bu kadar da açıklayıcı olma be Özgül :)  Öyle partilerle kutluyorum yeni yılı, neşe ile karşılıyorum diyemem ama yine de içimde bir heyecan da olmuyor değil. Sonuçta yeniden başlıyormuşsun gibi bir his. Kendine yeni bir şans veriyormuşsun duygusu; yeni defter, yeni anılar, yeni umutlar. Yeni yıla dair sevdiğim şey hissettirdiği bu naif duygular diyebilirim.

Bu nedenle sizler için, hepimiz için iyi dilekler dilemeye geldim! Başlayalım madem :)

Sağlıklı (En başta sağlık),

Huzurlu,

Neşeli (Gülmeden kapatmayın günü),

Umutlu,

Başarılı,

Güçlü,

Sokaktaki canların unutulmadığı,


Kötü haberlerin azaldığı, yerini iyiliklerin aldığı,

Kadınların korkmadan sokakta yürüyebildiği,

Çocukların sokakta oyunlar oynayabildiği (Sanırım artık çok zor)

Birlik ve beraberlik içerisinde,

Sevdiklerimizle birlikte geçireceğimiz güzel bir yıl olsun dilerim.

Sevdiklerimizle olsun da, düşersek kalkmamıza yardımcı olurlar.

Ağlarsak güldürenimiz olsun! 

2023 güzel gelsin, gönlünüzdeki güzellikleri önünüze çıkarsın. Bu hayata da hep ağlamaya gelmedik herhalde, gülecek ara satırlarımız olsun!

Şimdiden hepinize iyi seneler olsun! Blogumu çok seviyorum, sizlerle olan bağımızı da öyle. Bir yerlerde birbirimizin kalbine dokunuyoruz, biliyorum, o yüzden sizler için hep iyilikler dileyip gönderiyorum. Yeni yılda yerini, yolunu bulur :)

Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

19 yorum

  1. Yaaa ne güzelsin sen ama... ❣️ Okudğum en güzel yeni yıl yazısıydı. Umuyorum tüm dileklerin gerçek olsun hepimiz için. 🫶🫶🫶

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümsediiim. Teşekkür ederim ne naifsin :) Hepimiz için!

      Sil
  2. Yeni yıl sağlık mutluluk ve huzur getirsin.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel dilekler... Hepsine amin! Dile getirene de gönlünce musmutlu ipiyi seneler! :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel dilekler.. Yeni yıl, yepyeni umutlarıyla gelsin herkese. Sevgiler, :)

    YanıtlaSil
  5. Tüm güzel dileklerinizin, dileklerimizin gerçekleşeceği bir yeni yıl olsun:) Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  6. Yeni yıl çok güzel günler getirsin ama en başta sağlık getirsin, sağlığım olduğu sürece her şeyi yaparım:)))
    Çok tatlı bir yazı okudum ve keyiflendim:)))
    İnşallah istediğin ne varsa hepsi senin için en güzel şekilde hayırlısıyla olur:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık ennnn önemlisi :)
      Çok güzel bir yıl olsun :)

      Sil
  7. Tüm güzel dileklerinizin gerçekleştiği bir yıl dilerim. Mutlu Yıllar

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.
    Daha dün takmıştım takvimi duvara. Ne çabuk geçti gitti koca bir yıl. Yeni yıl tüm insanlığa barış, kardeşlik, iyilik, sağlık, huzur ve mutluluk getirsin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  9. ben hasta girdim yeni yıla ama iyiyim şu an :) herkes iyi bir yıl geçirir umarım :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel dileklerin için çok teşekkürler. Umarım senin içinde her anlamda harika bir yıl olur :)

    YanıtlaSil